Vanaf welke bedrag ongeveer is een horloge tot de 'luxe' of duurdere klasse te rekenen?
1.2K
1.2K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind een horloge van meer dan 5 euro al duur... Ik draag er geen, want heb altijd mijn gsm (met klok) bij me. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In tegenstelling met jou ben ik een echte horlogefreak en heb er zeker 15 stuks.
Ik ben dan ook regelmatig te vinden op horlogefora en -sites.
Ik ben dan ook regelmatig te vinden op horlogefora en -sites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoveel mensen, zoveel verschillen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een collega zij heeft bijna elke dag een ander horloge om, naargelang heb bij haar óutfit past. Ik heb ook eens gelezen dat vrouwen een horloge kopen omdat het goed staat bij de rest van de kleding, mannen omdat het zeldzaam, duur en/of een zekere coole status heeft.:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Coen123
Wat jij zegt over dat vrouwen horloges hebben die bij hun kleding past dat herken ik hoor!
Ik heb zelf meerder horloges die bij mijn kleding passen.
Toen ik een rood leren jasje kocht heb ik er ook een horloge bijgekocht met rood leren bandje .
En een vriendin van mij heeft een hele verzameling horloges die bij haar kleding passen ongeveer 30 in totaal.
Mannen doen dat volgens mij niet.
Ik heb van mijn ouders vorig jaar een horloge gekregen van €130(van Guess)omdat ze wisten dat ik die mooi vond.
Het merk vindt ik niet belangrijk en ik hou ook niet van mensen die lopen te showen met zoiets.
Of het als luxe of duur beschouwt wordt vindt ik oppervlakkig en onbelangrijk.
Wat jij zegt over dat vrouwen horloges hebben die bij hun kleding past dat herken ik hoor!
Ik heb zelf meerder horloges die bij mijn kleding passen.
Toen ik een rood leren jasje kocht heb ik er ook een horloge bijgekocht met rood leren bandje .
En een vriendin van mij heeft een hele verzameling horloges die bij haar kleding passen ongeveer 30 in totaal.
Mannen doen dat volgens mij niet.
Ik heb van mijn ouders vorig jaar een horloge gekregen van €130(van Guess)omdat ze wisten dat ik die mooi vond.
Het merk vindt ik niet belangrijk en ik hou ook niet van mensen die lopen te showen met zoiets.
Of het als luxe of duur beschouwt wordt vindt ik oppervlakkig en onbelangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Laurene typische vrouwelijke reactie haha. Ik vind merk wel belangerijk ook omdat betere merken gewoon beter spul leveren en dat is in bijna alles zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik heb natuurlijk ook geen problemen met mensen (vrouwen) die absoluut geen belang daaraan hechten en dragen wat ze vooral leuk vinden, dat doe ik zelf ook wel. Maar een duurder Armani horloge bijvoorbeeld, zou ik niet nemen omdat je 90% betaald voor de naam (of styl ) en 10% voor horloge zelf.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.