Is het normaal dat een nieuwe horloge pijn doet aan de pols? Laat rode plekken achter etc. Is dit een kwestie van wennen of iets anders?
Ik heb dus een nieuwe horloge gekocht, een Casio G-shock. Ik draag nooit een horloge en wil er al een tijdje een hebben omdat het handig is en er wel stoer uitziet.
De eerste dag deed ie al best pijn aan mijn pols, laat rode plekken achter en afdrukken van het bandje. Ik heb het horloge in verschillende standen gedragen, strak zodat ie tegen de huid zit en niet heen en weer beweegt, en losjes zodat ie niet in m'n huid drukt. Allebei de manieren blijf ik rode plekken en schrammetjes krijgen op mijn pols en dit is best vervelend. Heb hem nu al 3 dagen gedragen en nog doet het pijn en laat elke dag weer rode plekken achter.
Ik ben niet stevig gebouwd, heb dus ook dunne polsen. Je ziet aan de bovenkant van mijn pols dus ook een stukje bot, waar die ook een rode plek achterlaat. Het horloge sluit dus sowieso niet perfect om mijn pols heen.
Heb ik gewoon polsen die niet gemaakt zijn om horloges te dragen? Het is een silicone/rubbere band, maar vooral de sluiting duwt tegen m'n huid aan en laat dus plekken achter. Zou ik wel horloges kunnen dragen met een andere band? Of moet mijn pols wennen aan dit horloge en is het over een week over?
Het is een super mooi horloge die ik echt zou willen houden, het bandje is niet te vervangen met ander materiaal.
Graag zou ik reacties willen krijgen of andere mensen dit ook hebben, of dat het gewoon een kwestie van wennen is aangezien ik nooit eerder horloges heb gedragen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.