Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat geeft de Nederlander gemiddelt uit aan een nieuw horloge?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gemiddeld nemen is inderdaad lastig. Voor kinderen worden vaak goedkope horloges gekocht en volwassen en rijkere mensen hebben weer andere eisen en budgets voor het komen van een horloge.

Overigens met de dealsites van tegenwoordig kan je ook een keer een wat duurdere horloge kopen voor veel minder.

Heb toevallig deze week bij stockfrog.nl een Lambretta Lambro gekocht. Waarde 66 nu 29,95, is overigens geen deal website maar wel altijd erg goedkoop.

Dus als je eigenlijke vraag is van voor welke prijs heb je een goed horloge dan is dat nu lastig te zeggen. Normaal zou ik zeggen vanaf 60euro maar je kan horloges van 60 nu soms voor 30krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou prima toch ;). Het is net als schoenen. Sommige hebben 30 maar van 20 euro ik heb er drie met een waarde totaal van circa 500euro. (Man, pakschoenen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dealextreme is troep maar dat is ook merkloos. Ik had voor mijn pak even een horloge nodig overal duur toen kwam ik via marktplaats http://stockfrog.nl tegen. Eerst een keer neocubes gekocht nu dus een horloge. Hier is alles merk en zit ook gewoon in Nederland. Ze zijn goedkoop door grote inkoop en beperkt assortiment volgens hun about page. Lambretta is wel een oke merk maar horloge is echt heel mooi, en voor die prijs zeg ik geen nee. Ik twijfel nog om dat andere horloge daar ook te halen. twee horloges voor net iets meer van 60 is wel lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja de dure merken woorden wel veel nagemaakt. Als je zoekt op marktplaats dan heb je ice watches voor 10euro, hartstikke fake natuurlijk. Je moet ook kijken wat geloofwaardig is en wat er verder wordt verkocht. Kijk van 66 naar 30 kan natuurlijk best. Van 350 naar 40ofzo zou een raar verhaal zijn. Over het algemeen zijn horloges sowieso lastig te beoordelen online en kan je beter naar ene winkel gaan. Moet overigens zeggen dat deze winkel wel gewoon 2 jaar garantie geeft. Maar wat ik al zei van 66 naar 30 zou te weinig opleveren om mensen op te lichten. Zag verleden keer bij groupon een horloge van 5 naar 3k. Vind ik dan weer raar gezien 50% van overgebleven bedrag naar groupon gaat. Volgens mij is er wel vaker oplichting via groupon als ik dat zo afentoe hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt, maar dat is ook het probleem van de ice watches. Design en techniek stelt eigenlijk niets voor maar ze zijn mateloos populair. Die op marktplaats zoude ook bijna net zo goed moeten zijn maarja is niet de manier waarop ik een horloge wil kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je gelijk in en ben ik het mee eens. Dit omdat een echte fake vaak niet bewegende onderdelen heeft, dat ziet er gewoon stom uit. Daarom zeg ik ook ik wil niet veel geld uitgeven. Kom ik op Lambretta uit, mooie horloges voor die prijsklasse en dan nog wat goedkoper door die ene website. Maar heb het idee dat je zelf niet helemaal overtuigd ben gezien deze vraag. Heb je toch wat rommelen in je maag dat je zoveel uit hebt gegeven aan een horloge. Maar het is wat je zelf zegt hij zal wel wat langer mee gaan, mits je er goed mee om gaat.

Andere antwoorden (2)

Cijfers zijn er niet. Maar dit geeft ook geen realistisch beeld in mijn ogen. Er zijn mensen die horloges halen bij een marktkraam voor €10,- en er zijn mensen die een rolex kopen van enkele 10 duizenden euro's.
Mensen die naar een normale juwelier gaan zullen tussen de 100 en 150 euro inzitten voor een horloge
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom vraag je het dan?
tussen de 5 en 50 euro...
een horloge dat het langst mee gaat dus meer dan een jaar kost zeker 50 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding