Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo! Ik zou graag schoenen bestellen op de site iOffer. Zou dit betrouwbaar zijn?

Het zijn isabel marant schoenen: http://be.ioffer.com/buy/women-s-isabel-marant-black-wedge-sneaker-casual-shoes-511713354-valentine1990-cl8t2dyg
Heeft er iemand ervaring op deze site? Of met deze schoenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Google eens op iOffer reviews. De meeste verhalen die je leest luiden hetzelfde: onbetrouwbare verkopers, gegarandeerd neppe producten van vaak zeer lage kwaliteit. Veel mensen ontvangen hun producten niet. De paar positieve reviews die je leest, zijn in zulk gebrekkig Engels dat je je afvraagt of ze geplaatst zijn door de neppe aanbieders zelf.

Dus nee: dit is niet betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar heel vaak "gadgets" besteld voor onder de 10 euro. Ik heb er 1 keer problemen mee gehad, er ging iets mis met de verzending, daar ben ik achter aan gegaan door heel vaak te zeuren, uiteindelijk heb ik mijn product ook ontvangen.

Ik heb misschien 20x besteld en 1x is het moeilijk gegaan. Voor mij dus redelijk betrouwbaar. Maar ik zou alsnog niets bestellen boven wat boven de 10 euro is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 2 maanden terug precies dezelfde vraag gesteld, en heb de gok toch maar niet gewaagd. Ik ga ze waarschijnlijk binnenkort wel kopen, maar niet op ioffer.com. Ze zijn niet zo goedkoop als daar, maar ik heb wel de zekerheid dat ze echt zijn en dat ze goed aankomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing