Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag de Ultra tall Uggs kopen maar welke maat moet ik nemen. Ik heb een kleine maat 38. Moet ik nu maat 38 of maat 37 nemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
793

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

38... Uggs vallen niet heel groot!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ze toch gewoon passen.Beter iets te groot dan te klein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn idee, die pas je toch +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ze ook maar een ietsiepietsie te groot zijn heten het geen Uggs meer, maar Uggly slippers, want dan zijn het echte sloffers omdat je dan elke stap het idee hebt dat je je voet optilt terwijl je laars blijft staan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb mijn uggs 3maten kleiner genomen. Echt strak in het begin maar nu zitten ze voor mij goed. Nog geen last van een gat bij mijn tenen. Lopen echt uit.
Neem gewoon je eigen maat.
Want door steeds meer te dragen worden ze vanzelf groter hoe je dat ook zegt.
Maat 37 zal wel te strak zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem de maat die je het best aanvoelt, goede pasvorm en loopcomfort zit er sowieso niet in dit produkt.
Overigens worden Uggs in Australië alleen gedragen door
'dikes' (de aussie name for lesbiennes)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb veel ervaring met UGGs...Ik heb meerder modellen.
Ik geef het advies om ze krap te kopen! Dit omdat ze heel erg uitlopen(wel tot 1maat) Als ze te groot zijn ga je enorm sloffen (en moet je ze met je tenen vastgrijpen als je loopt)dit is ten eerste geen gehoor(slof,slof) geen gezicht(je loopt er dan scheef op) en vermoeiend(om ze dus met je tenen te moeten vastgrijpen)
Succes met de aanschaf!

www.Jackybarber.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding