Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijgt mijn zoontje zo veel opmerkingen dat hij de veters van zijn nike's strak gestrikt heeft?

Mijn zoontje vind het fijn op de veters van zijn nike's strak te strikken maar nu merkte ik dat hij van veel kinderen opmerkingen krijgt dat hij zijn veters veel te strak strikt en de veters los moet doen.
Waarom vinden kinderen dat de veters in nike's los moeten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Het is op het moment in, je veters in je schoenen te verstoppen, maar je zoon moet zijn schoenen dragen zoals hij wil, want het is geen must om je veters te verstoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat hoort zo bij de nu bestaande mode van de jeugd, net zoals je broek onderaan je gat hebben hangen en daarbij nog een pet op die vooral ánders scheef moet staan ! dan hoor je erbij!!!
in mijn tijd was het cool om een hanekam te hebben, ik heb het nooit gehad , dus hoorde niet bij dé harde kern.
Maar ja alles gaat over , de hanekam zien we ook niet meer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat dat "mode" is.
Meer is het niet.

En als jouw zoontje daar niet aan mee wil doen dan
is dat prima!
Afhankelijk van hoe oud hij is:
Misschien kun je met hem wat gevatte antwoorden oefenen
als hij een opmerking krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt dat het in is, maar wat je ook kunt doen, als je zoontje ze eigenlijk ook graag los wil maar het je niet bevalt. Strik de veters achter de flap(kom niet op het woord) van de schoen, dan kan je de veters nog wegstoppen maar zit hij wel stevig vast!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht strikt je zoontje zijn veters niet goed. Kijk op de volgende website hoe je het best veters kunt strikken: http://www.veters-strikken.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is niets mis met jou zoontje alleen wat ik hier uit opmerk is dus dat het 'in' is. Als jou zoontje liever zijn veters strikt, dan moet hij dat gewoon doen.

Veters in je schoenen doen is niet goed voor je voeten heeft een voetbaltrainer mij wel eens verteld.

En ik heb het weleens geprobeerd maar het irriteert alleen maar...

Toegevoegd na 53 seconden:
En je schoenen zitten losser waardoor ze sneller van je voet af kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing