waarom kan ik niet alle oorbellen dragen en kan ik hier wat aan doen?
Ik heb al toen ik heel klein was gaatjes laten prikken (ik was ongeveer 3). 2 keer zijn ze dichtgegroeid en 2 keer heb ik ze weer opnieuw laten prikken. Nu heb ik nooit van die ''goedkope'' oorbellen kunnen dragen, maar ook als ik echt zilver of gouden droeg, begon het gelijk weer pijn te doen in mijn oren. Alleen zweer knopjes krijg ik geen last van. Nu heb ik afgelopen december weer geprobeerd om goedkope te dragen en ik kreeg weer pijn in mijn oren. Sinds dien heb ik geen oorbellen meer gedragen, maar ik doe af en toe nog mijn zweerknopjes in en weer uit, zodat mijn gaatjes niet dichtgroeien. Als ik dat doe gaan ze wel heel moeilijk er door heen. Ik heb namelijk ook een soort balletje in mijn gaatjes / oorlelletje zitten, waardoor ik het gevoel heb dat er een soort obstakel is om ze door te prikken. Ik kan van een oor ook alleen maar mijn oorbel van achter naar voren in doen en niet van voor naar achter.
Nu zag ik pas bij de drogist weer oorbellen hangen en ben toch verleid om ze weer te kopen. Kan ik er soms iets aan doen dat ik toch dit soort oorbellen kan dragen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.