Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke schoenen hebben de eigenschappen van goede hardloopschoenen, maar zien er niet al te "sportschoen" uit?

Vanwege pijn in mijn voeten raadde de dokter me aan om op hardloopschoenen te lopen. Nu zien die er over het algemeen ook echt uit als sportschoenen. Dat is in mijn vrije tijd prima, maar op mijn werk wil ik iets netters dragen, maar toch met dezelfde eigenschappen. Wlke schoen voldoet daaraan?

bamibal
12 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ecco schoenen zitter erg goed en ik vind zelf dat ze nog beter zitten dan mijn hardloopschoenen van ASICS.

Je hebt bij de ASICS website ook Sneakers. Die zien er netjes uit en zitten [ervaring] ook erg lekker.

Nog succes met zoeken!
Groetjes,
FrozenPlanet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ga even naar run2day
Daar kunnen ze een schoen aanmeten die voor jou echt geschikt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede lage wandelschoenen, zoals Meindl of de nieuwe zwarte van Lowa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt eventueel all stars schoenen of sneakers aandoen, sommigen zijn zacht en dus kan het niet pijn doen. De meeste mensen gebruiken ze als loopschoenen, hier zie je een vb;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vans, of Etnies, sneakers zijn aan te raden. Goed voor je voeten en niet te sportschoenachtig, zitten heerlijk.
Foto: http://www.large.nl/vans-la-cripta-dos-sneakers/art_224150/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou natuurlijk ook sportzolen (running zolen) kunnen aanschaffen en deze in je gewone schoenen dragen. Ze zijn onder meer te koop bij footstore à € 16,95.

www.footstore.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing