Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn onderbroek tekent onder mijn jurk zodat ik zwambandjes lijk te hebben. Kan ik de strakke elastiek eruit halen of uitrekken?

Ik heb een erg mooi lingeriesetje, maar in de onderbroek zit een iets te strakke elastiek, terwijl ik normaal gesproken ondergoed probeer te kopen dat niet tekent. Ik heb maatje 38, dus ben niet al te dik, maar uiteraard ook niet slank genoeg zodat de onderbroek niet tekent. Kan ik de elastiek uitrekken, of eruit halen? Of moet ik gewoon een nieuw broekje gaan zoeken...?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Ik zou mijn leuke slipje niet kapot maken hoor.
Ik denk dat je beter een ander broekje koopt dat geen apart elastiek heeft. Liever zo'n slipje dat helemaal van hetzelfde materiaal is.
En trouwens, een maatje 38 is volgens mij mooi slank, maak je geen zorgen over 'dik'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan beter bij de jurk seamless ondergoed (onderbroek en beha) kopen, met kant, die is er bij hunkemoller en de hema te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou het als volgt kunnen proberen: eerst maak je aan de binnenkant een klein torntje, waardoor je een stukje van het elastiek mee naar buiten trekt en doorknipt.
vervolgens bevestig je hier een klein veilgheidsspeldje aan met een wat langer elastiek.
terwijl je het oude elastiek er uit trekt, trek je gelijk het nieuwe mee naar binnen.
torntje dichtmaken en klaar ben je.
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing