Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik spijkerbroeken vinden in mijn omschrijving, liefste gewoon een winkel waar ik kan passen??

Doordat ik Prikkelbare Darm heb, heb ik een bolle buik. Omdat ik ook wat dikker ben, is dit dus erger. Maar mijn probleem is, is dat de maat van mijn beuk/heupen, niet overeenkomt met mijn kont en mijn bovenbenen. Vaak zijn de broeken ook te lang. Daardoor ben ik heel vaak aangesteld op trainingsbroeken en elastiek. Ik ben op zoek naar een echte spijkerbroek (liefste skinny jeans) (dus geen jegging) die bij de buik ruimer zitten, dan bij de bovenbenen. Waar kan ik deze vinden, behalve dan op de zwangerschaps afdeling?
Of hoe moet ik naar zo'n broek opzoek, zonder dat ik er heel veel geld voor neer leg voor bijvoorbeeld een coupeuse.
Bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Heb je ook wel eens een spijkerbroek in een gewone damesmodezaak gepast? Daar hebben ze speciaal korte maten, ook in skinny uitvoering. Als je daar een grotere maat van neemt zou dat best eens goed kunnen passen. Die broeken zijn van merken zoals Zerres, Brax, en Rosner.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Grote maten afdeling van de h&m moet toch wel iets bij zitten? Denk dat je bij veel kledingwinkels naar de iets grotere maten moet kijken dat je toch wel ver komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is misschien niet helemaal wat je zoekt maar wel comfortabel en ik denk misschien wel passend voor je probleem. Op de onderste bronvermelding kun je ze bestellen in NL. Je zou de broekspijpen op maat kunnen laten maken mochten ze te lang zijn. Ik hoop dat het een alternatief voor je is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing