Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je wedstrijden voetballen als je net gaatjes hebt laten schieten (oren)?

Ik zit op voetbal en heb gisteren gaatjes laten schieten. Nu mag je eigenlijk niet voetballen met sieraden in, maar ik moet de zweerknopjes ook in houden. Wat moet ik doen? Afplakken lijkt me nou niet zo hygiënisch i.v.m lijmresten...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
11.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger mocht ik wel gewoon voetballen daarmee en er is niks gebeurd. Waarom wordt het afgeraden?
Je weet zelf hoe groot de kans is dat je een klap tegen je oor krijgt. Als je niet kopt zou ik me er niet druk om maken. Onder geen beding zou ik de bellen uit doen, ook niet na een week, laat de gaatjes eerst maar goed genezen.
Als je trainer t verbiedt houdt t natuurlijk op.
anders.. Ik zou gewoon spelen...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Officieel mag je niet voetballen, zoals je zelf zegt zijn sieraden niet toegestaan. Sinds 2005 is het afplakken zelfs niet toegestaan, dus dat was ook geen optie geweest.

Dat wordt dus een wedstrijdje in het publiek zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er als ik jou was pleisters overheen plakken, als je ze zo plakt dat de plakkende stukken niet op het gaatje zitten, zul je geen last hebben van lijmresten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik plakte ze altijd wel af met een pleister. Daarna gewoon goed schoonmaken met sterilon. Niks aan de hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het mag maar het is niet erg verstandig voor je oor.als er aan je oor wordt getrokken dan wordt die waarschijnlijk gescheurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding