Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben op zoek naar een goede stijltang die niet duur is, iemand suggesties?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eerst goed. Het schijnt belangrijk te zijn dat de tang keramische bladen heeft.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

bij kruidvat hele goedkope styltangen gezien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijkshop misschien? :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er natuurlijk aan wat je precies wil, maar stijltangen van Remington zijn niet al te duur en wel heel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja wat is duur ?is iets wat duidelijk btr is duur ? de chi tang ja kost meer maar nog niet duur .Heb je fijn haar ? Ja dan hoef je geen top tang ,heb je echt dik ,onrustig haar en wil je snel klaar zijn dan de chi Anders ,kijkshop ,kruidvat ,kappers groot handel , op de markt , succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
j5m
13 jaar geleden
kost ongeveer 149 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die chi schijnt t te zijn! Maar die vind ik echt te duur! Evengoed bedankt voor dit berichtje! Ik ga eens rondspeuren!!!
Blokker, ben even het merk kwijt, 10 euro. Superfijn, net zoals alle andere stijltangen liever niet elke dag gebruiken. Ik heb dik stug gekruld en kwetsbaar haar en met een goede leave in conditioner, drupje glansolie en deze stijltang prima glad en mooi steil haar. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb voor jou gekeken op kieskeurig en daar staat een style tang De Braun Es -2 die de beste is naar aanleiding van de 9 rewievs.
Deze is te koop op internet van 41 euro tot 71 euro.
Hier staan nog meerdere styletangen gewaardeerd en met prijs vermeld.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel voor de tip!
Bestron Stijltang Type: ADA670 te koop bij de Kijkshop voor 11 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das goedkoop! Is deze dan ook echt goed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet goed, geld terug. Dan zal deze stijltang wel goed zijn.
Ik heb er één van de kijkshop van het merk Princess is erg goede kwaliteit en ik geloof 15 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Babyliss is ook een goede. Deze kost 79 euro maar gaan minimaal 3jaar mee werkt perfect en ben er nog super blij mee! ( ben vriendin van Gekke Gerrit haha)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding