Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen deze schoenen ook voor in de winter?

Toegevoegd na 15 minuten:
En kunnen ze ook in de wasmachine?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

zolang het weer niet al te extreem is, gaat dat best.
ik loop een groot deel van de winter op soortgelijke schoenen.
lekker dikke sokken er in, en wel goed inspuiten met een middeltje om ze water- en vuilafstotend te maken.
ze zijn vaal nog redelijk slipvast ook.
bij een dikke laag sneeuw moet je uiteraard overschakelen op laarzen oid.

Toegevoegd na 18 minuten:
ik doe ze regelmatig in de wasmachine, op 40 graden.
op een gegeven moment gaat het rubber rondom de zool wat loslaten, maar dat lijm ik dan gewoon weer vast.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Elk soort schoeisel kan in de winter, maar of je voeten dan warm blijven is de tweede vraag natuurlijk!

Ik denk dat dit niet de ideale schoenen zijn voor in de winter!
Het is van stof dus het gaat op een gegeven moment nat worden en de onderkant ziet er ook niet echt slip-vrij uit!

Toegevoegd na 1 minuut:
Nat worden (En dus natte sokken, koude voeten en een naar geurtje waarschijnlijk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zullen niet warm zijn en ze zijn ook niet waterdicht. Maar als het niet vriest of sneeuwt kun je er een heel end mee op weg. We hebben nu twee strenge winters achter de rug waarbij dit schoeisel niet had voldaan. Maar doorgaans zijn de winters in Nederlands redelijk mild met gemiddeld zo'n 57 vorstdagen.
Hou er wel rekening mee dat je tijdens een flinke winterse periode met vorst e.d. misschien nog andere schoenen nodig hebt, snowboots bijvoorbeeld.
Die zijn trouwens ook voor budget-prijzen te verkrijgen dus dat hoeft niet een groot probleem te vormen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de winterdraagbaarheid van je schoenen staat hierboven al aangegeven.
Maar om je 2e vraag te beantwoorden: Ik zou ze niet in de wasmachine doen, maar in een sopje van biotex. Het vuil er afboenen met een borstel, afspoelen en laten drogen. Gaat prima, doe ik ook met gympen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding