Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

maakt het uit wat voor creme je gebruikt?

IK ben 52 en in de overgang , Nu wil ik weten hoe kan ik mijn huid het beste verzorgen tegen rimpels en slappe huid
Ik heb een dure creme er voor. maar mijn dochter zegt dat het niets uitmaakt wat je gebruikt als het maar vocht in brengt wie heeft een tip

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ja, ik heb een tip:

Voldoende blijven bewegen.
Veel water drinken.
Positief in het leven staan.
Niet te veel in de zon.

Oh ja: en dan gewoon smeren wat lekker aanvoelt.

Rimpels heb je veel of niet. Zit in je genen.
Slappe huid hoort een beetje bij het ouder worden
maar kun je met cremes niet voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ze hebben een paar jaar geleden een onderzoek hiernaar gedaan. Dus welke cremes werken echt....
En alle betaalbare cremes zijn hierin mee genomen...
De 2 merken die echt bleken te werken waren Oil of Olaz en Vichy.
En dan zou je gewoon moeten kijken wat het lekkerste aanvoelt op de huid.
Oja en vochtinbrengende cremes bestaan niet.. Het moet zijn vochtvasthoudende cremes.
Dus welke creme voorkomt de verdamping van water uit de huid.
Dit zijn vaak de vettigste cremes..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn juist de duurdere cremes die vochtinbrengende bestanddelen bevatten.
Diezelfde bestanddelen vind je echt niet in de potjes van de Hema of Aldi. Lees de verpakking. En ja, ik weet het: de Consumentenbond loopt er mee weg is een veelgebruikte kreet van mensen die tegen iets duurdere crempjes zijn. Maar het betreft meestal prijs kwaliteit verhouding. Bovendien moet je ook kijken naar wat de creme beweert te doen.
Je hoeft niet naar Douglas te gaan. Dit is ontzettend duur. Ga bijv. naar de DA en laat je adviseren. Neem ook een handvol proefmonsters mee.

Ik ben 48 en word stelselmatig minstens tien jaar jonger geschat. Dit is niet voor niets en zit zeker niet in de familie.
Reinigen is ook erg belangrijk. Laat je aub NIET wijsmaken dat je dan een beschermlaagje weghaalt. Heb hier veel flauwekul op GV en elders gelezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het maakt niet uit wat je smeert, als je maar smeert...Dat zegt mijn moeder dan. Het gaat niet om de dure producten. Ik zelf ben tevreden over de dagcreme van de aldi. Deze kwam een paar jaar geleden bij de consumenten bond het beste uit de test.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het maakt niet uit wat voor creme je gebruikt. Wat wel uitmaakt is genoeg water drinken, genoeg bewegen en vooral genoeg slapen. Je ziet het, de een zweert bij de Aldi, de ander bij Vichy, weer een ander bij Nivea enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je hoeft niet de dure merken te kopen, maar wel goede produkten, passend bij jouw huidtype, de reiniging is de belangrijkste basis, maak je gezicht iedere avond schoon met milk en lotion en iedere ochtend met water en lotion, dat sluit de porien
.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb iets ontdekt wat wel prijzig is in aankoop maar een perfect resultaat geeft.
Het heet Ageless van Bilabong.
Je hebt er echt maar een klein beetje van nodig.
Dus in principe is het dan niet duur.
Ik kan niet in jou beurs kijken maar het is aan te bevelen.
Maar dat neemt niet weg dat goedkopere produkten ook goed zijn.
Met name van het Kruidvat.
13 jaar geleden
BB Cream is erg goed en ook goedkoop! Heb je daar al van gehoord? Het is echt ontzettend goed spul met maar één nadeel: wanneer je een donkere huid hebt kan je het niet gebruiken, het is alleen voor de lichte (typisch Nederlandse) huid. Je ziet het écht niet zitten, het is een soort foundation, ik gebruik het zelf ook. Het is tegen UV staling, tegen rimpels en slappe huid, puistjes en het werd vroeger gebruikt na operaties. Het helpt je huid genezen en het bedekt de oneffenheden. Ze hebben het voor de vette huid en voor de droge huid. Hier een enorm handige link: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/78480-bb-cream-de-foundation-voor-de-lichte-huid.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing