Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn uiterlijk nog beter perfectioneren? ( jongen )

Ik ben al bezig met een beugeltje, als ik daarmee klaar ben ga ik speciale tandpaste gebruiken die tanden bleekt ( werkt echt, zelf gezien! ) Tanden vind ik belangrijk. Ik heb ook verschillende haarstijlen geprobeerd en de beste uitgekozen. Uiteraard gebruik ik ook gel. Ik experimenteer ook een beetje met zelfbruiner. Binnenkort laat ik gaatjes schieten en koop ik kleine nepdiamanten oorbellen. Qua kleding koop ik gewoon wat ik mooi vind, ook als het merkloos is, of kleding van een onbekend merk. Hetzelfde doe ik met schoenen. Ik vol niet echt de mode. Ik fitness & jog regelmatig. Maar ik ga niet voor het enorme sixpack, dat vind ik lelijk. Maar een beetje gespierde armen en benen vind ik wel mooi staan. Ik gebruik ook de hele dag labello, anders zijn mijn lippen extreem droog. Ik zou nooit mijn wenkbrouwen epileren, dus daar geen reacties over a.u.b. PS. ik ben geen homo ofzo, maar ik wil er wel goed bijlopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Hoi knull,

Als je zoveel bezig bent met je uiterlijk, dan hoeft dat niet te betekenen dat er van alles mis is met je zelfvertrouwen en dat je innerlijk niet zou deugen. Dat maak ik nergens op uit je verhaal. Ik wil je met alle liefde een aantal tips geven, maar dat is wel gebaseerd op míjn persoonlijke smaak, dus dat hoeft helemaal niet te betekenen dat jij het ook iets vindt. Komt-ie:

1. Iets doen aan eventuele overbeharing (bijvoorbeeld borsthaar).
2. Een gezonde leefstijl geeft je een frisse en gezonde uitstraling; eet voldoende (niet te weinig of te veel), eet gezond, ga regelmatig de frisse lucht in en beweeg voldoende.
3. Wat ik persoonlijk een enorme afknapper vind en wat ik met 'ordinair en patserig' associeer zijn die vreselijke diamanten oorbellen :( Mijn mening; verwijder die z.s.m. en laat je oren voor wat ze zijn.
4. Merkloos vind ik geen probleem, maar nepmerken is 'not done' en staat voor mij heel armoedig. Dus als je hier over beschrikt; laat je fake burberry petje, je nep allstars en je nep-weet-ik-veel-wat thuis. Daarnaast; als je dan al perse diamantjes wilt, ga voor echte. Ik zal hier veel minnetjes op kunnen krijgen door dit te zeggen, maar ik heb altijd iets van áls je het doet, doe het dan goed.
5. Zorg dat je er naast mooi, ook schoon uitziet. Bijvoorbeeld; viezigheidjes onder nagels en in oren verwijderen. Elke dag douchen en het 'daar beneden' ook schoon houden.
6. Bij een mooi uiterlijk, staat een open en zelfverzekerde (niet te verwarren met arrogante) uitstraling.
7. Wat ik eigenlijk mooier vind dan die gel-koppies; een jongen met wat meer, speelser haar. Zelf ben ik dol op een bos krullen bijvoorbeeld. Dus ben je gezegend met mooi haar, laat het dan zien. Te veel gel geeft al gauw een gladde uitstraling.
8. Ik had het net al over dat ik nep niet mooi vind bij kleding en sieraden. Dat geldt ook voor je uiterlijk. Mooie witte tanden zijn mooi, evenals een bruin kleurtje, maar zodra dit er niet echt uit is, is het ook niet meer mooi. Subtiliteit siert je.
9. Labello gebruiken doe je niet in het openbaar. Als ik een jongen de hele tijd zijn lippen zou zien stiften, dan piste ik spontaan in mijn onderbroek dan wel string.
10. Niets leukers dan een jongen die er een beetje nonchalant uitziet: wind door de haren, een keer een wijd shirt, sneakers etc. Een ijdeltuit zijn, is iets anders als er uitzien als een ijdeltuit en dat laatste moet je niet willen ^^

Dat waren mijn tips. Hopelijk heb je er wat aan. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Een vlinderdasje erbij zou niet misstaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een gezicht wat zelfvertrouwen uitstraalt is aantrekkelijk, dus zolang jij je goed voelt over hoe je erbij loopt.. zie je er vanzelf goed uit.

verder, het juiste woord heet metro-sexueel... (verzorgde man die niet bang is voor wat zelfbruiner etc..)

dusja lekker sporten en doe je ding, als jij je goed voelt straal je dat uit.. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
M.u.v. de 'diamanten' oorbellen ben jij gewoon iemand die zichzelf goed verzorgt. Gewoon mee doorgaan.
Dit is natuurlijk heel persoonlijk maar perfectionisme vind ik doodsaai. Het zijn juist de imperfecties die mensen van elkaar onderscheiden en interessant maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een cursus: Hoe ga ik met andere mensen om en wat is een juiste manier van bewegen.
Je kunt nog zo perfect zijn in uiterlijk qua kleding en verzorging, maar als je van nature niet geleerd heb hoe je met andere mensen om moet gaan, zul je nog eenzaam blijven.

Toegevoegd na 1 dag:
Nu we een dag verder zijn nog even een uitbreiding, vraag me eigenlijk af, WAAROM ben je zo met je uiterlijk bezig.
Dat je onzeker ben op die leeftijd is helemaal niet raar, en daar groei je overheen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij met een mooi uiterlijk een goed beroep wil bereiken, zelf zit ik dan te denken richting acteur of iets in de modellen wereld.
Als dit je doel is dan zul je niet genoeg hebben aan een cursus bewegen of omgang met mensen.
Je zul je opleiding hier op af moeten stellen.
Wiskunde zul je niet nodig hebben, maar een goede taalbeheersing en Engels en Frans is dan handig.
Dus dan het advies:
-Wie ben ik
-Wat wil ik bereiken
-Wat moet ik daar voor doen en welke opleiding. (toneelschool of zo)
Succes,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry dat ik het zo zeg maar als ik dit lees dan denk ik dat je een tamelijkonzeker persoon bent.

Niets mis mee met aandacht voor je uiterlijk maar ik denk dat hier wat meer aan de hand is waar je denk ik met een hoger prioriteit aan moet werken.
Voor de rest krijg je denk ik genoeg tips binnen....
13 jaar geleden
Laat die oorbellen achterwegen en volg de mode.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed kijken naar een van de laatste foto's van Michael Jackson. Misschien is dat een idee voor je.
Trouwens ik zie bij een man liever een sixpack dan oorbelletjes met een diamandje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon jezelf goed verzorgen, en als je hip wil zijn de mode volgen. Kleren en haarstyle dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beetje verzorgen en en smoking aan doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door meer van jezelf te houden zoals je bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste: beseffen dat perfectie niet bestaat. Jij bent erg bezig met je uiterlijk, experimenteer gewoon met wat je leuk vindt en kijk wat je goed staat en wat bij je past.

Ten tweede: om er goed uit te willen zien, hoef je geen homo te zijn, en ook al was je dat wel, nou en?

Ten derde: doe rustig aan met die Labello, als je dat spul te vaak gebruikt verschralen je lippen vooral, en zoals je het beschrijft is dat al het geval bij jou. Probeer het te beperken tot momenten dat het nodig is (als je in de wind fietst of de momenten dat je lippen echt al schraal zijn), en als je het voor het mooi doet, zoek dan een goede lipgloss.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Streven naar perfectie is vragen om moeilijkheden, zeker wanneer je het gaat zoeken bij je uiterlijk. Zo'n ‘prodent smile’, dat overduidelijke zonnebank- of bruin uit een tube kleurtje, en bling-bling in je oorlellen geeft je alleen maar een onnatuurlijk voorkomen. Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ik ben er overigens zeker van dat de meeste vrouwen overdreven ijdeltuiterij bij mannen maar niets vinden.

Als jij je gewoon goed verzorgt, jezelf bent en lekker in je vel zit, dan straal je werkelijk genoeg uit om voldoende aandacht te krijgen van de buitenwereld. Dit is immers neem ik aan de grote motivatie voor al dat gefriemel aan het uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je kleding bij de gelegenheid past, dus géén trainingspak bij een feest of begrafenis. Zorg dat je een paar goeie basics in de kast hebt hangen waarmee je combinaties kunt maken en zorg ervoor dat je altijd schoon bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik lotion en voor puistjes is clearasiel goed ik gebruik het zelf ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er verzorgt uitzien, regelmatig douchen en frisse uitstraling, schone nette kleding. Belangrijk ook netjes geknipte nagels. Geen gaatjes laten schieten, that's so 1990, vrouwen zijn nu vaker op zoek naar echte mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mode :
Niet te strak maar ook niet te wijde broek.
met een leuk fel t- shirtje.
met een bruine riem en dan zo je t-shirtje bij de voorkant van je broek instoppen.
en van zo'n hoge sneakers.

ik weet niet hoe oud je bent,
maar ik ben 14 er zo lopen ze bij ons erbij.

en oja, vaak hebben ze ook zon pet op met zon rechte klep,
weet ef niet hoe ze heten :$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing