Hoe kan het nu toch dat mijn leggings iedere keer stuk gaan?
Ik heb een 2 leuke tuniekjes met een 3 kwart legging eronder, een witte en een zwarte.
Ik heb nu voor bijde tuniekjes al 2 x een nieuwe legging gekocht. Iedere keer gaat de stof op de plek van mijn dijen stuk! Ik heb mt 42 en heb de eerste keer die genomen en de 2e keer mt 44 maar ook daar het zelfde en een afhangkont steeds. Maar van de winter met de lange leggings had ik het ook steeds! Hoe kan dat en beter, hoe kan ik het voorkomen?
Merkkeuze? Ik koop ze bij miss etam
Toegevoegd na 1 uur:
Ik dacht eigenlijk dat het mss wel komt door het ophijsen van de legging als je kruis wat afhangt, dat daardoor er ook in de lengte aan de stof getrokken is en daardoor steeds op de naadjes scheurt.........?
Ik heb hem als goeievraag gemarkeerd, want het is wel duidelijk dat maar weinig mensen dit weten. (Trek maar eens voor de lol een beetje hard aan zo'n naad en luister goed......je hoort hem p tig plekken tegelijk breken, en daar beginnen de gaatjes. De rest rafelt gewoon uit.
Rekbare stof hoort "volgens de regels van de kunst" met rekbare steken in elkaar gezet te worden.
en deze heb je in gewone lengte en onder en boven de knie
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.