Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe haal je gel nagels eraf?

mijn zusje is ze zat; ze zijn lelijk geworden (helemaal uitgegroeid) en ze wilt ze niet meer laten opvullen.
nu zoeken we dus de beste oplossing op de gelnagels te verwijderen en haar echte nagels te sparen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In principe moet je hiervoor terug naar de nagelstyliste. Zij kan ze professioneel verwijderen.

Als je toch zelf aan de gang wilt gaan, kun je gaan vijlen. Ik zou ze er niet helemaal afvijlen, want daarmee kun je je eigen nagel ook beschadigen. Ik zou ze vijlen (alleen het gedeelte waar gel op zit!) tot het 'hoogteverschil' niet meer zo zichtbaar is, nagellakje er over en je ziet er niks meer van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik citeer: Verwijder nooit zelf je kunstnagels. Het risico dat je zware schade aan je natuurlijke nagels toebrengt, is te groot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelnagels niet zelf verwijderen! Deze worden normaal gesproken door de styliste zelf verwijderd (ze worden er af gevijld, waarna je een speciale behandeling krijgt omdat je eigen nagels hier dun of broos van kunnen worden).

Acrylnagels kan je wel zelf "afweken". De beste oplossing is dus naar de nagelstyliste om ze te láten verwijderen.

Succes!! Heb zelf gelnagels, maar laat ze voorlopig nog zitten....

http://www.nagelsalonsusan.nl/Gelnagels.htm
http://www.nail-heaven.nl/inhoud_behandelingen.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze er zelf gewoon af kunnen halen van mijn voeten. Beetje peuteren.

Toegevoegd na 47 seconden:
Uiteraard is de nagel eronder niet mooi! Is namelijk ruw gemaakt, maar ik heb ze gewoon weer gelakt met gewone nagellak en je ziet er niets van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon eraf laten vijlen bij een nagelstyliste. als je zelf gaat zitten prutsen beschadig je je eigen nagels.Ga niet met aceton aan de gang daar worden je eigen nagels heel gevoelig van. succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding