Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe overtuig ik m'n vriendin ervan om nagellak op te doen?

Zij vind het zelf mooi. En ik vind het ook heel mooi staan. Ze zegt alleen dat ze nooit zin heeft om het op te doen. Hoe kan ik haar overtuigen om het wel te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (9)

verwen haar en doe het bij haar!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ruil het uit door een karweitje voor haar te doen wat zij vervelend vindt als tegenprestatie voor het lakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zeg je gewoon "als je die nagellak niet op doet, dan heb ik hoofdpijn de eerstvolgende keer dat je zin hebt". Lichte vorm van chantage misschien, maar dat moet maar een keertje kunnen, want wat moet je nou met een vriendin zonder nagellak ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk hoor een jongen/man met oog voor detail!
Tja, koop een keer een heel mooi potje nagellak voor haar als cadeautje. Zo een waarvan je niet duizend lagen moet smeren en geen uur moet wachten tot het droog is (dus niet het merk 'essence' of 'catrice').

Nagellakken is echt een vervelend karweitje, vooral als je in een haastige mood bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vertel haar dat de nagellak heel snel droogt als ze de haarfohn even gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef een cadeaubon van een manicure.
Of beter; Maak een afspraak en neem haar als verrassing daar naar toe.

"Gewoon zitten en laat je handen en nagels maar eens goed verwennen, cadeautje van mij!"

Die manicure knappen de nagels dusdanig mooi op, dat ze in de toekomst misschien niet meer anders wil.
En je kan haar daarna er mee confronteren en haar een "schuldgevoel"geven als ze het toch niet doet:

"Heb ik jou zo'n leuk cadeau gegeven, verslons jij nu weer de nagels, dat vind ik niet fair!" (En een teleurgesteld gezicht opzetten natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef haar niet alleen mooie nagellak cadeau maar doe er ook de nail rapid dry spray van herome erbij. Dit zorgt ervoor dat je nagellak snelle opdroogt. O ja, schaf wel nagellak aan die binnen een minuut opdroogt met deze combinatie zal ze met plezier haar nagels lakken!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
organiseer een soort meiden avond met zijn tweeen. dan doet ze het wel op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg dat het in is, en zeg ook dat jij het graag bij der zou willen doen, jongens kunnen het ook heel mooi vinden( uit ervaring) en inderdaad een meiden avond zou ook leuk zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing