Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik scheer mijn okselhaar maar voor mij is het niet genoeg weg bij andere meisjes zie je geen zwarte puntjes bij mij keihard ? help !!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Het kan zijn dat je onder je oksels zwaarder behaard bent dan andere meisjes, maar het meest waarschijnlijke is dat je een beter scheermes of scheerapparaat moet gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik altijd wegwerpmesjes. en dan zorg ik ook dat ik altijd een scherp mesje gebruik, want ze worden heel snel stomp. dan krijg je al snel rooie plekjes..
ik doe het altijd gewoon op me droge huid, zonder scheergel. eerst met de richting van de haargroei mee en vervolgens nog een keer en dan tegen de richting in.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vaak trek ik de huid ook nog wat aan en ga er dan met het mesje overheen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou goed kunnen dat die meisjes ontharingscreme kopen of een epilady gebruiken,maar met een epilady schijnt het flink pijn te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt idd als of je zwaarder/ donkerder behaard bent daar.
Scheren helpt dan niet goed.
Wellicht is harsen / epileren een oplossing voor je. Ja het doet pijn maar je hebt dan niet die donkere stoppels. En op den duur zal je zien dat het minder wordt ( lees jaren)
En tussen de harse beurten kan je dan gewoon scheren en aangezien dat de haartjes dunner zijn zal je minder stoppels zien...

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt is proberen te harsen en als je dat niet wil koop dan een beter scheermes dat zal wel helpen. hoevaak scheer je het eigenlijk per week?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij werd het ook nooit superglad hoor, en dat kan gewoon aan je haar liggen. vervelend is dat als je haar zo hard is, dan doet het terug groeien ook veel pijn.
ik heb me daarom afgelopen winter met IPL permanent laten ontharen (was een aanbieding bij groupon) en nu hoef ik nooit meer mijn oksels te scheren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding