Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je haar er zo uitzien? (zie afbeelding)

Kan iemand mij uitleggen hoe je haren er zo uitkomen te zien? Welke stappen er voor nodig zijn. Welke producten je nodig hebt. En hoe gaan de pluizen weg??

Alvast bedankt!!

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel niet zo zeer het model!! Maar gewoon hoe het eruit ziet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

een stijltang
je haar in dat model knippen
mouse
en dan kom je al een heel eind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bezoek een goede kapper en laat het elke week bijwerken. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd eerst je haar in dat model laten knippen en ik zou eerst de haarborstel van braun gebruiken, die zorgt voor antistatisch geladen haar. Daarna met de stijltang.

Wat echt zo supergoed werkt tegen pluis is na het wassen je haar met robijntje wasverzachter te wassen, zoals conditioner. Wasverzachter maakt je wasgoed ook antistatisch dus je haar ook, echt waar het werkt!

Verder zijn dr producten van andrelon op de markt speciaal voor stylen met warmte, zoals fohn en stijltang, het beschermd je haar tegen de warmte.

En ps Absoluut NOOIT door de regen wandelen, je kapsel ontploft dan!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegen de pluizen: Babyolie. Ruikt heel lekker, gebruik het altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je haar aan de zijkanten laten snijden, niet knippen.
Voor de rest, juiste product erin. Mousse, of iets tegen pluizig haar, ligt aan je eigen haartype. Er zijn ook producten om het beter te stylen.
En dan met de stijltang afwerken.

Maar voor zo'n voorkant moet je echt snijden, dan valt het haar sneller zo. (ligt natuurlijk ook weer aan je eigen haartype)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb vorige week de nieuwe stijltang van Babyliss gekocht die kan stijlen en krullen. Zo krijg je dat je haar toch heel stijl valt en zoals op jouw kapsel de punten naar binnen krult! Je kunt alle nieuwe stijltangen en fohns van Babyliss uitproberen tijdens de zomer productdemonstraties bij de Bijenkorf.. dan kun je kijken of het ook voor jou werkt! Ik vond het heel fijn! Dat is nog op een aantal zaterdag en zondagen geloof ik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er helemaal aan wat voor haar je zelf hebt.
Heb je krulletjes, slag, steil, dik, dun haar?
Wat voor haar kleur heb je van jezelf?
Mijn haar ziet er ook zo uit maar kan ik dus verder helemaal niks mee, is zo stijl dat zelfs permanent niet houd.
Gliss kür heeft een glans emulsie, hiervan doe je een klein drupje op je handen en dit verdeel je over het haar, hierdoor krijgt het haar een gezond-uitziende glans.
Het haar wordt hierdoor wel iets vet gemaakt (vandaar de glans) en je moet het dus wel regelmatig wassen.
Ook kun je (volgens mij van schwarzkopf) anti frizz serum gebruiken. Hiermee gaat de pluis weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing