Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een fatsoenlijke manier/plek om je nagels te knippen met een partner in huis?

Die dingen springen alle kanten op, ik krijg ze nooit meer allemaal bij elkaar gevonden. Buiten zou het beste zijn, maar ik kan toch niet in alle weersomstandigheden buiten gaan zitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
8.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een andere tip, knip ze niet helemaal af maar laat een klein stukje vastzitten en trek hem los.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Steek je hand in zo'n plastiek verpakkeing van een tijdschrift, werkt prima!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp wat je bedoeld en vind het wel een goed idee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Geinig idee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit lijkt me de handigste oplossing. In de badkamer, na het douchen, onder water, dat kost me allemaal teveel tijd (of te lang tijdsblok achter elkaar) en dan kan ik maar één ding tegelijk doen.
Wel bedankt voor de tips allemaal!

Andere antwoorden (12)

Je kan ook een andere nagelknipper kopen waardoor de nagels in de nagelknipper zelf vallen en je ze daarna kan weggooien. Ook kan je het boven de prullenbak doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krekatos, waar kun je die kopen? Ik heb ze nog nooit ergens gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kende ze ook nog niet, sinds kort. Degene die ik heb, heet Miracle of Aloe - Easy Hold teennagel knipper en is hier te vinden: http://www.koopjespakker.nl/webwinkel/5152026/Miracle-of-Aloe-_-Easy-Hold-teennagel-knipper.html. Best wel goedkoop en het vangt de nagels op, waardoor je ze gemakkelijk daarna weer weg kan gooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n nagelkniptang is overal te koop, bij drogisten.
En die vangen echt niet alle nagels op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar hebben ik en mijn familie anders geen last van. Als je gewoon knipt met de knipkant naar boven, vallen ze bij mij gewoon erin. Natuurlijk vallen er 1 of 2 af en toe er uit, maar dit werkt tenminste wel beter dan een gewone nagelknipper.
In de badkamer met een handdoek eronder...echt fatsoenlijk nagels knippen met iemand in de buurt wil niet.
Wat je ook nog kunt doen, is je nagels vijlen. Dat springt niet alle kanten uit en is nog beter voor je nagels ook. Een glasvijl is ook hardgenoeg voor teennagels.

Toegevoegd na 39 minuten:
In een teiltje met je handen onder water. Dit kan overal mee naar toe en door het water springt het niet alle kanten op. Daarbij worden je nagels ook nog zachter en zou je evntueel nog wat olie toe kunnen voegen om je handen gelijk te verzorgen. Drie in een. Tadáá
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Ik knip eerst, en vijl het laatste stuk. Ik moet er echt wel een paar mm. afhalen, alleen vijlen duurt heel lang. (vingernagels heb ik het nu over)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graag gedaan. Een glasvijl gaat veel sneller dan een gewone vijl, omdat die veel harder is. Ze zijn wel duur, maar zoalng je ze niet laat vallen hun geld wel waard.
Wat je ook zou kunnen doen is je handen in een teiltje met water doen en onder water gaan knippen.
buiten inderdaad, en anders in de schuur?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de badkamer gelijk na het douchen. Door het water zijn de nagels nog zacht en springen ze niet alle kanten op bij het knippen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe 't zelf altijd boven de wc, vallen ze gewoon in = P
En buiten kan natuurlijk ook altijd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het ook maar een beetje mooi weer is doe ik het in de tuin, ik heb echt een gruwelijke hekel aan die wegspringende stukjes nagel.
Maar midden in de winter is dat geen optie, dan ga ik meestal in het lege bad zitten en spoel daarna alles met de douche in het zeefje wat in in de afvoer heb liggen.
Voordat ik een bad had deed ik het meestal in het midden van de woonkamer, zittend op de grond. Knippen, en direct daarna stofzuigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk ga je niet buiten zitten.

Hoe doet jouw partner het dan?
En waarom is dit zo'n punt?

Het is toch normaal dat je jezelf verzorgt en daar hoort nagels knippen nu eenmaal bij.
Het is toch niet iets onfatsoenlijks om dat van elkaar te zien?

Antwoord is al gegeven: op de badkamer.
Daar is een badkamer voor.
Met je voet op de rand van de wc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
Heel goed antwoord,zo doen wij het ook!+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het ook helemaal niet zo'n punt als hij erbij is. (en hij ook niet) Maar ik was laatst bij hem thuis en wilde mijn nagels knippen en vond het nou toch niet zo fatsoenlijk om dat midden in de woonkamer met rondspringende nagels te doen. Dus deed ik het toen we gezellig samen buiten in het zonnetje zaten. Maar ik vroeg me af hoe mensen die samenwonen dat doen, en als het regent bijvoorbeeld. Thuis knip ik ze gewoon in de woonkamer en raap alles op wat ik terug kan vinden. Maar dat vind ik bij een ander toch niet zo netjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar ik ga bij een ander thuis sowieso niet mijn nagels zitten te knippen.
Ik heb een nagelknipper van Scholl. Het plastic bakje vangt de nagels op voor hygiënisch gebruik en handige verwijdering.
Geen wegspringende nagels meer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Recht onder zijn neus!!
Is toch een normale zaak dat knippen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boven de ton? Je kunt ook een heel klein scherp schaartje kopen . Als je ze daar kort mee knipt springen ze niet weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon knippen boven de badkamervloer en daarna opvegen wat je ziet.

Vraag voor de grap maar eens aan je partner of die er echt zo van gruwt als hij/zij een stukje nagel ziet, het is toch ook niet vies als het nog aan je vast zit (tussen partners dan he, ik heb het niet over de hele wereld).

Ik heb hier nu 2 kinderen die de leeftijd hebben dat IK hun nagels moet knippen, toen ze nog jonger waren had ik al mijn aandacht nodig om te zorgen dat ik niet in die bewegende vingers/tenen knipte. Je denkt toch niet dat ik me dan tijdens het knippen zorgen ging maken waar de nagel heen sprong????

O ja, en nu we toch het onderwerp kinderen aanroeren. Als 2 partners ooit op weg zijn naar een kind, maw één van de 2 is zwanger, krijgt die zwangere uiteindelijk ZO'N dikke buik dat haar partner een tijdje haar teennagels moet knippen DUS........ kun je er maar beter bijtijds aan wennen!!!!
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
in de badkamer boven het bad/douche kan je ze daarna zo wegspoelen. kan ook boven de wc en daarna doorspoelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding