Hoe kun je je haar er het beste verzorgd uit laten zien?
Ik heb zelf best dun haar, blond en net over mijn schouders, met een beetje slag. Momenteel laat ik mijn pony erbij groeien, maar dit gaat niet zo snel. Omdat het er best wel snel een beetje pluizig uitziet en dus alsof ik het niet goed verzorg, wil ik jullie vragen, hoe ik dit wél het beste kan doen: Hoe ik mijn haar er goed verzorgd uit kan laten zien. Ik borstel het normaal, niet abnormaal veel, maar ook niet weinig. Verder wissel ik shampoo's af, wat ik om de 2 dagen ong. was. Na het wassen doe ik er schuim in en als het droog is antipluiscrème. Hebben jullie tips, die goed werken, om dun, soms pluizend haar er verzorgd, gezond en glanzend uit te laten zien?
Een andere vraag is: Wat zou een leuk kapsel kunnen zijn bij best dun (blond) haar? Een bobline? Maar ik heb soms een paar leuke pijpenkrullen, maar ik vind het zonde als deze eraf zouden gaan. Is er ook een leuk, vlot kapsel waar deze pijpenkrullen kunnen blijven, maar waar het haar er toch niet zo dun uitziet en er verzorgd uitziet?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.