Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen tegen bruine zolen door spuiten?

Gisteren heb ik me laten spuiten bij een tanningzaak.
Ik heb dus overduidelijk in dat spul gestaan en nu heb hele donkere zolen, gewoon niet normaal meer.
Wat kan ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
807
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb me altijd afgevraagd, hoe het dan met je (teen) nagels is gesteld, worden die ook niet bruin? Ik zou trouwens een puimsteentje gebruiken en scrubben. Schuur je het er met 2 a 3 dagen wel af, het zal er niet in 1x af gaan hoor...beetje geduld, en succes natuurlijk!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt het volgende proberen: scrubben, en nog een keer scrubben.
Of reinig je voeten met citroensap, als dit niet werkt probeer het dan met Glassex.
Dat laatste klinkt een beetje raar maar het schijnt wel te werken. Succes ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je voeten goed weken, zodat eelt zacht word en dan goed scrubben. Maar als je weinig eelt hebt zou je ook in een voetenbadje kunnen gaan met soda, dat bleekt ook en anders een heeeeeeeeel klein drupje bleek in een voetenbakje doen.
Ook kun je je voeten met een mengsel van bakpoeder en citroensap "wassen" dit bleekt ook. Maar alle drie die tips zijn behoorlijk heftig en zelf pijnlijk als je kleine wondjes op je voeten hebt (blaren of kloofjes) Maarja, wie mooi wil zijn......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding