Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik me haar het beste style?

Kan ik me haren het beste nat, droog, handoekdroog etc. Stylen ik gebruik andrelon warmte bescherming en daar staat op bij handoekdroog haar maar is dit ook goed icm styltang?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
637

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als kapster kan ik u aanraden uw haren altijd vooraf volledig droog te maken alvorens met een stijltang te werken.

Toegevoegd na 1 minuut:
+ een tip voor het beste resultaat, onderaan beginnen in de hals in verdelingen van +- 2 cm stuk per stuk behandelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Handdoekdroog is het beste. Doen ze bij kappers ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zoals bij de krultang en de hot rollers moet het haar volledig droog zijn en je hebt eveneens betere resultaten wanneer je wat stylingproduct gebruikt. Maar de meest voorkomende fout hier is de manier waarop veel vrouwen hun haar drogen.

Veel vrouwen denken dat ze gewoon hun haar moeten droog krijgen, aangezien ze daarna toch de tang zullen gebruiken voor het straightenen. Maar als je het haar steil föhnt vooraleer je de tang gebruikt, krijg je veel betere resultaten.

http://www.kapsels.net/hoe/warmtestyling2.htm

Ook hier staat het uitgebreid beschreven:
http://www.beautynieuws.nl/nieuws/552/Steil-haar,-superglad-en-glanzend-stylen-zo-doe-je-het

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik neem tenminste aan dat je je haren steil wilt maken: glad, zonder krullen.
Stylen met een y is meer: het in model brengen.
Dat doe je wel met handdoekdroog haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keurig momo +
het beste om je haar mee te beschermen is beschermende olie, bijvoorbeeld van chi (is een goed kappers merk) verder moet je handoekdroog haar hebben, want anders gaat je haar roken, doordat er hitte komt op water.

wat ik je kan aanraden als goeie stijltang is de babylis die op water gaat, want je haar stijlen is sowieso slecht, en je moet uitkijken voor gespleten haar punten
dus bescherm je haar goed. en stijl het niet te vaak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiezo een goede stijltang, een chitang. Een hitte beschermer erin, en op droog haar. Op nat haar blijft het niet lang stijl, de haarschubben gaan pas dicht als het droog is, en blijven dan ook pas in de gemaakte vorm zitten.
Ik ben zelf kapster

Toegevoegd na 2 minuten:
Owja, en ik ben niet zo'n fan van andrelon, ik gebruik het zelf van wella proffessionals, oftewel uit de kapsalon. Dit is een 2 delige spray, een olie laag, en nog een laag er onder. Deze moet je schudden zodat de 2 lagen door elkaar gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nooit met nat of vochtig haar! ik spreek uit ervaring, het werkt niet of wordt lelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding