Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop je een mini-string?

Ik heb op internet gezocht. Het enige dat ik kan vinden is een Otto site en voor de rest alleen maar sexsites.

Wat zoek ik?

Een zwarte of witte dames G-string (geen bikini) die aan de achterzijde een T vorm heeft. Ookwel een mini of micro string genoemd.

Is er gewoon een winkel die ze nog verkoopt?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Kringloopwinkel?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hihihihi, die vind ik echt leuk, +1!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja nou je wilt niet weten wat ze daar allemaal hebben liggen... en anders marktplaats, zag net een eetbare string, ...helaas niet meer te eten want de houdbaarheidsdatum was verstreken...bied U maar!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahahaha. :"D +1!
Je heb vast wel ergens wat schoenveters liggen. Nou beetje fantasie, maak je zo zelf wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zal moeilijk worden, want dit soort strings is "uit".
Ik draag ze zelf ook heel graag, en ben al "op jacht" geweest, bij oa. Hunkemöller en m'n andere gewone winkels waar ik ze altijd kocht (Ze moeten wél leuk, maar niet duur zijn - daar ben ik te krenterig voor......)
Maar ik krijg blikken van: Och gossssss, en word dan gewezen op de nu gangbare bikini-modellen. Maar die zitten me niet lekker... Dus succes bij het vinden van een good ol' string....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij Christine le duc, daar haal ik ze zelf ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Christine le Duc is een bekend filiaalketen dat erotische producten verkoopt. Ze hebben één of meerdere filialen in op de volgende locaties: Haarlem, Arnhem, Amsterdam, Dordrecht en Zoetermeer.

Waarschijnlijk vind je daar ook soortgelijke producten.

Toegevoegd na 13 uur:
Christine le Duc heeft naast de eerdergenoemde filialen ook op de volgende locaties een filiaal: Groningen, Leeuwarden, Emmen, Enschede, Hengelo, Zwolle, Apeldoorn, Ede, Nijmegen, Amersfoort, Utrecht, Heerlen, Maastricht, Breda, Den Bosch, Eindhoven, Tilburg, Delft, Den Haag, Leiden, Rotterdam, Hilversum en Hoorn.

Enkel in Zeeland en Flevoland zijn er op dit moment geen filialen geopend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Absoluut!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Duidelijk, dus. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En Rotterdam op de Schieweg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En Enschede ; volgens mij heeft zo ongeveer elke grote stad inmiddels wel een filiaal.
Je kan ook eens hier kijken of er wat leuks tussen zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laat dat lijntje gewoon tatoeëren. Klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding