waar vind ik zo'n hip bruin leren jasje waar iedereen mee loopt? ~check de link in de beschrijving.
ik zie altijd heel veel meisjes met zo'n superleuk hip bruin (nep) leren jasje. (ik zou graag nep leer willen. echt is me te duur.) die zijn al een tijdje in en ik wil al een lange tijd zo eentje. maar het probleem is, waar koop ik die? het klinkt heel raar maar ik kan ze nergens vinden. niet op internet, niet in de winkels. ik heb alles afgezocht. ze hebben wel jasjes die ongeveer in de buurt komen, maar die hebben dan zo'n ronde kraag en dat wil ik niet. soms dan vind ik er eentje, maar dan.. 100 euro! belachelijk. niet meer als 60 euro graag. op zalando had ik eentje besteld, maar, te groot! en xs krijgen ze niet meer want de hele jas is weg uit de collectie. heb ik weer. please, help me? zo moet hij eruit zien, niet persee die kleur, maar wel het model zo: http://www.vergelijk.nl/jas_blazer/only/oslo_leren_jas_bruin_15056456/
Toegevoegd na 40 minuten:
roermond heeft werkelijk niks..
Toegevoegd na 17 uur:
mn moeder wil niet naar maastricht met mij omdat ze de weg niet kent en ze niet weet waar ze moet parkeren. en mn vader haat shoppen.
pff. ):
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.