Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe duur is de kleding gemiddeld bij de primark in Rotterdam?

Ik ben wat kilo's aangekomen. Deze gaan er zeker weer af maar ivm een operatie volgende week kan ik even niet trainen. De kleding in m'n kast is net iets te klein aan het worden.
Ik heb dus wat nieuwe spullen nodig, maar omdat ik over een paar maanden zeker weer op m'n oude gewicht zit, wil ik er niet teveel geld aan uitgeven. Nu vertelde iemand mij over de primark in Rotterdam. Klopt het dat de kleding daar echt stukken goedkoper is? Ik moet er namelijk wel bijna 3 kwartier voor rijden...
Dat de kwaliteit minder is snap ik, maar ik hoef het maar even te dragen :-)
In welke prijsklasse moet ik denken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jaa klopt, ong. Een broek voor 11euro en shirt rond de 3 euro en tassen rond 9 en 11 euro en schoenen verscheelt wel van 1.50 tot soms 30.euro. Bh's enzo weet ik niet precies maar niet erg duur, ook veel bikini's rond de 7 euro. Sommige artikelen zijn wel duurder dan het Gemiddelde maar je kunt er altijd wel voor weinig geld leuke dingen kopen. T is wel altijd heel erg druk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de kwaliteit vind ik ook wel goed overigens :) en over terugbrengen doen ze heel makkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bh's zijn ook niet duur. Daar ligt de prijs ongeveer rond de 6 euro (met een slipje erbij!)
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thx! morgen vroeg maar even langs rijden dan. Zal om half 9 niet gelijk zo druk zijn denk ik :-)

Andere antwoorden (3)

Heel goedkoop, alleen is het waarschijnlijk allemaal gemaakt door kindslaven. De prijzen zijn zo onwaarschijnlijk laag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet duur een broek is ongeveer 15 euro en een shirt zelfs voor minder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het meeste is rond de 5, 10, 15 euro
en de kwaliteit is
toch verbazend goed voor zo weinig geld.
Is zeker de moeite waard om ernaar toe te gaan ze hebben hele leuke spullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding