Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een bh zonder beugels kopen. Waar kan ik het beste kijken

Ik heb cup a en ik vind beugels niet lekker zitten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (9)

Bij de Hema heb je veel keus en ook goedkoop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar een lingeriezaak en vraag om een sportbeha, dat zijn de fijnste zonder beugel

Toegevoegd na 1 minuut:
bv hunkemöller of livera
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij cup a heb je geen bh nodig, gewoon wachten tot ze groter groeien.
En nu het antwoord op de vraag: gewoon bij de Zeeman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Triumph en Sloggi hebben fijne BH's zonder beugel, ook in A. Deze zijn gewoon te koop bij Hunkemöller, V&D en de Bijenkorf .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan gewoon 'BH zonder beugels' intikken op Google en die geeft dan van de verschillende merken zoals, Etam, Princesse TamTam, Hema etc..een fotolijst met allemaal beha's zonder beugels. Bij géén tè zware boezem heb je de luxe om eventueel gewoon een stretch aansluitend topje te dragen ter vervanging van een beha.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de H&M of bij de primark
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik koop de mijne altijd bij de hema daar hebben ze alle maten en vrolijke kleuren met een stiek dus zonder beugel.
je kunt ook bij de hunkemoller kijken maar daar zijn ze wel wat prijziger maar gaan vaak wel langer mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zelf koop ze bij C&A en hunkemoller (de eerste is in verhouding een stuk goedkoper)
een goede kwaliteit zo wie zo (ik loop er nu al echt een half jaar mee en heb er nog geen enkel mankement-je aan gemerkt.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je tepels heb die als je koud hebt goed te zien zijn dan zou ik kiezen voor een voorgevormde BH. Ik weet je beursje niet, maar een goede BH gaat wel langer mee vind ik zelf.

Ik vind rosa fai een heel fijn merk. Niet goedkoop, maar wel goede kwaliteit dus gaat langer mee.

Je kan ook kijken in winkels van rosa fai en afwachten of ze in de uitverkoop komen. Vooral met cup A heb je eerder kans dus dat is wel een voordeel.
Ik begon ook met A toen ik jong was. En toen werd t B en toe C en nu ben ik geeindigd met cup D. Sommige internetwinkels verkopen dat merk ook. Maar als t niet past moet je terugzenden en dat kost geld. Dus als je een winkel ziet die het verkoopt kan je passen en dan kijken of het in de uitverkoop komt. Soms heeft Marlies Dekkers ook wel eens leuke in de uitverkoop. Jammergenoeg niet cup D, want die is allang verkocht dan.

Daar blijft het wel bij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die cup D van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing