acryl of gelnagels,welke zijn het beste ?
Ik heb 10 jaar geleden eens acrylnagels gehad,een half jaar.
Nu heb ik eczeem aan mijn handen op ringhoogte,aan 3 vingers,en moet ik soms speciale creme gebruiken en met handschoenen slapen,gebruik de zalf alleen precies op die plekken,de handschoenen zijn om de rest van de huid tegen de zalf te beschermen.
Toen ik dus de acrylnagels had,had ik geen last van eczeem rond nagels,maar de nagels lieten heel vlug los,echt van die luchtbellen eronder,ze wisten ook niet waar het aan lag,werkte toen nog in verzorging,maar wassen en poetsen in poederloze handschoenen,en nagels waren vrij kort,ik hoef ze niet zo lang,gaat mij net om randje dat het verzorgd uitziet.
Ik ben toen naar 2 officiele nagelstudio's gegaan,dus echt gewoon midden in stad ,met alle diploma's en erkend,puur omdat ik veel last had eczeem.
Nu neem ik aan dat er wel wat in kwaliteit is veranderd,vlgs. mij waren er toen nog geen gelnagels.
Heeft iemand enig idee,of kan er iemand mij wat meer vertellen over het verschil over gel en acryl (weet dat acryl harder is ),maar is er ook verschil in verdraagzaamheid voor de huid,en hoe vaak bijwerken is normaal,ik zat toen soms 2 x per week in de studio,beetje duur.
Ik heb dunne breekbare nagels die niet lang worden,ook niet met nagelverharders van verschillende merken ,van goedkoop naar duur.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.