Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik een hittebestendige handschoen kopen speciaal voor de stijl- en krultang????

ken je misschien een winkel in tilburg of omgeving die dit verkoopt of een website zodat ik het online kan aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Die koop je in iedere winkel in huishoudelijke artikelen, nl ovenwanten of -handschoenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een huishoudzaak en koop ovenwanten die aan 1 kant zilverachtig/grijs zijn. Die zijn hittebestendig.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zelfs online te kopen.

http://www.kook-voor-thuis.nl/kook-pannenlap-ovenwant-grijs-p27782.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet beter om een veiligere (versta, eentje waar je je handen neit aan verbrand) te kopen? Je hoort je handen er niet aan te verbranden.

In dat geval heb je geen hittebestendige handschoenen nodig.

Wil je toch doorzetten.. Denk aan oven handschoenen? Maar probeer wel dan met vingers te nemen.
Misschien zijn motor handschoenen ook wat, die zijn wat dunner..

Maar al met al wat je kan kopen zal NIET je stijlen/krullen bevorderen aangezien je heel slecht je haardelen kan pakken.

Aldus is het beste wat ik kan aanraden: Koop een betere/veiligere stijltang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: