Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Doet het pijn?

Als je je been/arm haar scheert met een Scheerapparaat genaamd: Philips HQ 7300?

Toegevoegd na 29 seconden:
[Dit was een vervolg vraag omdat ik snel reactie moet ik ga zo douche en wil morgen gladde benen]

Toegevoegd na 3 minuten:
Ohja ik heb trouwens deze nog liggen: gillette sensor excel women. Kan ik die zonder creme gebruiken voor benen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Heb je het al geprobeerd?

Ja, als je dit mannenscheerapparaat op armen/benen in natuurlijke toestand (dus met echte haartjes, niet alleen stoppeltjes) gebruikt, dan doet het pijn. Het wordt dan een soort slechte epileerbeurt.

Dan kun je beter het scheermesje gebruiken. Als je geen scheercreme hebt, kun je ook baby-olie of conditioner (ja, die je normaal voor je haar gebruikt) gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gillette sensor excel women is een scheermesje voor vrouwen. Een ladyshave is een elektrisch scheerapparaat voor vrouwen. Dat is dus niet hetzelfde ding. Maar allebei zijn ze bruikbaar.

Andere antwoorden (5)

Probeer het dan voorzichtig zelf, dan weet je het.

Had het iets eerder gedaan vanochtend, dan had je nog naar de winkel gekund voor iets anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de gillete krijg je een gladder resultaat, als je geen scheergel hebt, kan je ook gewoon mannen scheergel gebruiken. En ander haar conditioner werkt ook perfect, en anders douchgel. Werkt ook goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je haartjes al kort zijn bij electrisch ontharen, anders 'vreet' het apparaat het op. Scheren met mesje en schuim doet geen pijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben wat laat, maar weet: de eerste keer doet pijn, de tweede keer ook en op een gegeven moment doe je t fluitend ;-)

Veel plezier morgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon meteen met een mesje doen,kan ook gewoon met zeep.
Ik gebruik zelf de Venus scheermesjes,werkt prima voor benen,oksels en de intiemere plaatsen ;-)
Je voelt er niets van :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: