Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je sneller wallen krijgen door bepaalde voeding?

ik heb al een tijdje last van wallen, een vriendin van mij zei dat dit ook door je eten kan komen, is dat zo?
oplossingen voor wallen op goeievraag.nl helpen niet (komkommer op je oog, meer slapen env.) iemand nog ideeen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
846

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Teveel drinken (alcohol) daar krijg ik wel eens wallen van. Dus een keertje wat meer drinken.
En het trekt gewoon weer weg.
Het is uiteindelijk vocht, dus je houdt daar vocht vast. Je zou wat zoutarmer kunnen eten. Kan je gerust doen ,zonder artsraadpleging, want zelfs als je zelf nergens zout in doet, krijg je nog voldoende binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik eet veel chips en daar krijg ik wallen van op mijn buik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
haha :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xD geniaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+++
veel water drinken en fruit en genoeg slapen dan komt het goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd geen/weinig alcohol drinken en veel water drinken en zorgen genoeg slaap. (zijn echt de grootste boosdoeners)
Zelf heb ik een stick als ik me niet aan deze regels kan houden die de wallen onzichtbaar maken deze gebruik ik samen met een getinte dagcreme , ga hiervoor voor advies naar een goede drogist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding