Wie is dit?
Ik kan nergens vinden wie dit is, weten jullie wie dat is misschien?
Dit lichaam heeft ze waarschijnlijk door goed op haar voeding te letten en elke dag te sporten. Misschien is ze van zichzelf wel zo slank.
Haar lichaam is haar werk en moet goed verzorgd worden.
Mensen die gaan zeuren dat een model meer moet eten kan ik niet goed tegen. Ze worden echt wel goed begeleid en in de gaten gehouden.
Gelukkig is het tegenwoordig wat verbeterd en hoeven die meisjes niet meer zo vreselijk mager te zijn gelukkig.
Waarschijnlijk heb je zelf iets met het modellenschap Kimath dat je er zo op reageert?
Geloof me, het is geen zeuren, het is van mijn kant een soort ongeloof dat sommige meisjes zó moeten afzien met eten in een welvarend westers land om móói gevonden te worden wanneer hun armen te dun zijn en hun ribben te tellen.
Wat zegt dat over ons en onze maatschappij?
Gelukkig is het de laatste tijd wat beter. Er zijn regels voor een minimum BMI bij modeshows, anders worden ze geweigerd. En modellen als Crystal Renn, Lara Stone en Doutzen Kroes hebben wat meer vormen!
Van mij mogen de modellen zeker wat meer vorm krijgen, die wandelende gratenpakhuizen zijn absoluut niet aantrekkelijk en niet haalbaar voor de gemiddelde persoon. Ik zie ook veel meiden die onzeker worden en die zich hiermee willen vergelijken. Ik word er zelf soms onzeker van.
Maar ik weet dat ik gezond eet en genoeg sport, mijn lichaam heeft nu eenmaal wat meer rondingen, de modellenmaten zoals bureaus ze willen red ik toch niet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.