Ik wil emo worden hoe ?
8.4K
8.4K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is emo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Emo-tioneel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@WendyH, @johnwest, @missbiggie:
Emo is een muziektype dat dateert uit de jaren tachtig van de 20e eeuw. Emo combineert hardcore, post-hardcore en popmuziek met melodische en experimentele rock. Vanaf eind jaren negentig evolueerde de term "emo", tegenwoordig verwijst emo ook naar een modestijl en een lifestyle voor (vooral) jongeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en eigen reactie,
Waarom wil je Emo worden, je bent al anders dan andere als je jezelf bent, daarvoor hoef je je niet aan te sluiten bij een groepering. Volgens regels leven is trouwens niet jezelf zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik tot nu toe heb gezien van emo's:
-Heb medelijden met jezelf
-verafschuw jezelf, zeg jezelf hoe lelijk je bent.
-als je het niet meer trekt, ga dan in je polsen snijden.
-maak kinderachtige opmerkingen en wacht tot mensen gaan lachen, vaak denken ze dat ze dan worden toe gelachen maar het is juist uitlachen. ik hoop dat je er wat mee kan, ook al vind ik het geen aanrader maar ieders zijn ding.
-verafschuw jezelf, zeg jezelf hoe lelijk je bent.
-als je het niet meer trekt, ga dan in je polsen snijden.
-maak kinderachtige opmerkingen en wacht tot mensen gaan lachen, vaak denken ze dat ze dan worden toe gelachen maar het is juist uitlachen. ik hoop dat je er wat mee kan, ook al vind ik het geen aanrader maar ieders zijn ding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank Nick.... was een buitengewoon humoristisch grapje van me.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt Nick, ik had er nog nooit van gehoord, maar van wat ik gehoord heb nu .... ik blijf lekker wie ik ben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@wendyH ja die had ik door ;)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
emo betekent dit:
Emo's worden doorgaans beschreven als verlegen, gevoelig, emotioneel en teruggetrokken. Buitenstaanders verwarren Emo's nogal eens met Gothics en zien Emo's vaak als mensen die zielig en eenzaam zijn en moeilijk contact kunnen leggen met anderen.
(DIT BETEKENT EMO)
Emo's worden doorgaans beschreven als verlegen, gevoelig, emotioneel en teruggetrokken. Buitenstaanders verwarren Emo's nogal eens met Gothics en zien Emo's vaak als mensen die zielig en eenzaam zijn en moeilijk contact kunnen leggen met anderen.
(DIT BETEKENT EMO)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.