ontzettend slechte tanden,al v.a 2oe nu vies, verkleurd moet v kaak stukje af, wat zijn de mnogelijkheden voor mij en no budget alleen VGZ verzekering
heb al 10 jaar een gebitje ,eigen tanden zijn vanaf 20 slecht de voorknt.. is echt lelijk, dr vulling na vulling en dan,roken koffie wat andere ondeugden maar nooit hard drugs of al die dingen waar je mijn tanden wel van zou betichten..denk ik... , de tandartsen zeiden altijd wel dat de buitenkant wel slecht was maar de binnenkant gezond,heb ook nooit pijn of last.
Nu zeiden die ook altijd dat er een stukje kaak af zou moeten?, ik ben ontzettend nerveus voor de tandarts maar zo'n oude plasticke kan ik niet in mijn mond hebben helaas krijg ik niet veel meer vergoed naar mijn weten ondanks aanv. verz. ik heb had gespaard voor een etsprothese, en voelde me weer toppie ook zelfs witte haakjes .en nu niet te geloven!! is die gestolen,evn gewacht miss, zoals weg , ook terug,nee dus.. nu ik toch moet maar tot nu toe nooit duidelijk heb kunnen krijgen wat er precies mogelijk is om ook een mc.cleans smile te krijgen zeg maar... ik hoor zoveel mensen zeggen dat ze iets krijgen vergoed met magneetjes en dat is erg mooi vind ik,,ik heb alleen geen snij/...blush....tanden meer ene daar 1 vandaan nog is nu ook afgebroken(al ff) , die was opgebouwd en opgebouwd zeg maar, aangezien ik NU DUS ECHT GEEN BUDGET HEB EN MET VERZEKERING VAN HET VGZ,sry, zou iemand mij kunnen vertellen eerlijk wat voor mij 41 jr nog mooi en zolang mogelijk te houden mogelijk is,+adressen???
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.