Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een (mannen) scheerapparaat ook gebruiken voor lichaamshaar (benen ed) of is dat niet goed voor je huid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (8)

Lijkt me wel.. Als mannen het in hun gezicht kunnen gebruiken, kun jij het vast ook op je benen gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit is mogelijk, maar dan zou ik het niet meer gebruiken voor je gezicht. het lijkt me niet erg fijn om bijv beenhaar op je bovenlip te krijgen, ook al is het van jezelf. het werkt prima verder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonmaken elke keer mischien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok gelukkig! maar als je hem schoonmaakt kun je nog zoiets hebben dat je het liever niet meer op je gezicht gebruikt.
Ja dat kan. Als je dit blijft doen dan krijg je wel harde stoppels.
Let er wel op dat je ervoor zorgt dat je de eerste keer niet te lange haren hebt. (3-4mm max). Dus eerst even met de tondeuse of baardtrimmer erover heen. Lange haren scheren gaat niet goed en dit doet erg pijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet doen
Je kan veel beter een krabbertje nemen en de huid onder de douche eerst goed invetten met zeep of zo
Werkt goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor alle lichaamsbehaing beneden de nek bestaat er een speciaal apparaat, bijvoorbeeld die van Philips: Bodygroom. Die is er dus speciaal voor gemaakt en heeft ook allerlei hulpstukjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, een scheerapparaat is een scheerapparaat en heel vaak is het verschil in mannen- en vrouwenspul onzin.

Of het verstandig is om je benen op die manier te scheren is een andere vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies!
het is niet verstandig om samen 1 apparaat te gebruiken omdat je dan ontstekingen kunt krijgen. maar op zich kun je wel een apparaat gebruiken dat voor een man is hoor. dat geld ook voor scheer mesjes. ik gebruik ook wel eens een nieuw mesje van mijn man( omdat de mijne dan op zijn) hoor en dat gaat prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een natscheerapparaat voor dames verschilt niet wezenlijk van dat voor mannen. Dus het is idd goed mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: