Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn mond droogt altijd enorm uit van lippenstift; kan ik er iets aan doen?

Eerst vaseline gebruiken heeft niet echt gewerkt, daarnaast heeft dat invloed op de kleur. Zou er iets anders mogelijk zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Heel vervelend, hier heb ik ook altijd last van!

Wat voor mij goed werkt is om mijn lippen zo'n 2x per week zachtjes te scrubben met een tandenborstel (zonder tandpasta, natuurlijk). Daarna een dikke laag Purol zalf erop, dat werkt voor mij beter dan alle andere middeltjes en balsems. Als je dat doet voor het slapengaan en vervolgens overdag een verzorgende lippenstift gebruikt, dan je probleem zo goed als opgelost.
Gewoon elke avond voor het slapen Purol opdoen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

je hebt labello met een kleurtjelicht roze en beetje tegen het rood aan.. het verzorgt je lippen plus die lichtroze geeft je een hele mooie tint op je lippen ik heb hem zelf ook en ben er heel blij mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik labello onder mijn lippenstift. Heb nooit last van droge lippen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
bij oriflame hebben ze een heel klein ei-vormig potje met ideaal spul voor scheurtjes/kloofjes/droge gedeeltes.

het werkt ideaal.. wordt door de meesten gebruikt voor op je lippen - in de winter - maar het kan bijv. ook op klein littekenweefsel..

Toegevoegd na 1 minuut:
'tender care balm' heet het, wordt ook weleens het 'wonderpotje' genoemd, hier is een link (kun je lezen waar het nog meer voor te gebruiken is)

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-lichaamsverzorging/401058122-het-wonderpotje-van-oriflame-in-vanille-geur-2-stuks.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smeer je lippen 's avonds in met honing. Je kunt er, als je er een beetje suiker doorheen doet, ook mee scrubben.

's Morgens gebruik je een beetje blistex, labello o.i.d.
Na een tijdje zul je merken dat je lippen weer soepel zijn.

Overigens heb je lippenstift die niet uitdroogt maar juist verzorgd. Bij de reformwinkel heb je lippenbalsem met een kleurtje, deze zijn super prettig in de winter. Je slaat twee vliegen in een klap omdat je je lippen én verzorgt én kleurt. Ik gebruik altijd Terratints. 100% zuiver en mooie langhoudende kleuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de douglas verkopen ze Rosebud Salve, dat is wat ik gebruik en het werkt goed vind ik!
Potje kost 10 euro....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien tijdelijk lipglos nemen die is vetter of labello met een kleurtje bij etos en kruitvat te koop. succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: