Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is leuke kleding bij een gala?

het thema is: hoge hakken, strakke pakken.

ik dacht zelf aan zewoon een leuk zwart tuniekje die ik in de kast heb liggen, met een spijkerbroek en hakken (gifgroen)

mijn budget is 30 euro als ik iets moet kopen, en wat kan ik met de jurk doen, als ik hem heb gedragen? weggooien?

en wat zijn leuke sieraden bij de outift?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor een gala met dit thema hoor je eigenlijk wel een jurkje te dragen. Kijk eens bij C&A of H&M. Koop een leuk zwart jurkje (de bekende LBD=little black dress). Leuk met je gifgroene hakken eronder en gifgroene nagellak. Grote ketting en klaar!
Een zwart jurkje is nooit weg en zal je voor vele gelegenheden nog aankunnen. Met gympen eronder en spijkerjasje is het sportief, met hakken zoals hier sjiek. Met een legging eronder wat meer casual.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

klinkt leuk, als de broek maar goed strak is.
mocht je tog iets moeten kopen, kijk dan eens op bonprix, best te doen met je 30 euro.
en na de tijd kan je het altijd op marktplaats verkopen weer.
fijne avond dan;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op wehkamp.nl. Daar heb je best leuke dingen voor dit soort feestjes. En niet te duur.
Probeer niet te opvallende sieraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een jurk hoeft niet.
Een zwart tuniekje lijkt me best geschikt.
Maar niet op een spijkerbroek.
Een spijkerbroek is nooit gala.

Zou ik toch op zoek gaan naar een zwart rokje en zwarte panty's.
Of een ander rokje wat bij de gifgroene schoenen past.

Sieraden kan van alles zijn, maar let er op dat het niet vloekt bij de schoenen. Ik ben voor kleur herhaling, dus iets van sieraden met gifgroen er in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor gala jurken kun je terecht bij River Island. (dat ligt in Amsterdam) je kunt de site ook bekijken www.riverisland.com

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt daar ook leuke sieraden kopen en leuke hakke schoenen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding