Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn hoofdhuid een sterke haar geur heeft?

Ik was elke ochtend mijn haar heel goed met andrélon shampoo. Maar toch blijft mijn hoofdhuid een rare geur hebben. wat kan dit zijn, en wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen antwoord op je vraag maar ik ben benieuwd hoe je je eigen hoofdhuid kan ruiken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

een ander soort shampoo van een ander merk proberen.
misschien kan het huid er niet goed tegen.

goedkope en simpele manier om het na te kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is je eigen geur en die zal voor de een geweldig ruiken en voor de ander niet.
Wordt alleen maatjes met iemand die het geweldig lekker vindt want anders wordt het niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die geur komt van talg, die je hoofdhuid produceert om uitdroging tegen te gaan. Dat is geen rare geur, dat is de normále geur van een hoofdhuid.

Overigens produceert je hoofdhuid extra veel talg juist omdát je je haar iedere dag heel goed wast met shampoo. Jij ontvet dagelijks rigoureus de hele boel, je hoofdhuid moet hard werken om het spul te vervangen.

Waarschijnlijk zou het goed zijn om je haar wat minder vaak te wassen, bijvoorbeeld eens in de twee dagen. Omdat je hoofdhuid nu op volle toeren werkt om talg te produceren kun je dan eerst een paar dagen hebben dat je haar sneller vet wordt, maar al snel zul je merken dat dat niet meer gebeurt en dat je haar er nog mooier van wordt ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding