Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor product gebruik ik om m'n haar te stylen?

ik heb dun en fijn haar, en wil graag wat volume bij de aanzet.
gebruik ik wax, of gel, of haarlak, of mousse, of...
ik zie door de bomen het bos niet meer ;)

14 jaar geleden
in: Mode
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gebruik bij dun haar nooit wax of gel.

Wat je het beste kunt doen is: Maak om de paar cm. een scheiding en spuit daar een beetje mousse tussen.
Daarna met je vingers door je haar gaan. Als laatste kun je wat haarlak sprayen zodat het de rest van de dag blijft zitten.

Dus niet op je haar, maar tussen je haar spuiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Schuim mousse van New Wave of Nivea..ideaal spul!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je was me net voor ik wou ook zeggen die mouse voor extra volume.
andrelon heeft een volume mouse, vind ik zelf erg fijn spul van andrelon
ff lekker door je haar kneden en niet meer doorkammen vind ik zelf altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je lang haar hebt, is het niet verstandig om bij de aanzet spul te gebruiken. Dit verzwaard het. Als kort haar hebt, kan het wel, maar gebruik dat zo min mogenlijk. Kneed moes het in het haar, ga dan föhnen. Terwijl je fohn ga de op je kop hangen. Dat geeft ook volume. Na het fohnen kan je nog een lichte wax gebruiken.
Met lang haar, kan je ook tijdens het fohnen op je kop (hoofd, klinkt wat aardiger) hangen. En kneed dan met je handen, zodat er volume in komt.
Vraag anders eens advies aan een kapper. Die kan er misschien wat laagjes in knippen zodat het minder slap is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
was het 3 of twee keer in een week.
koop geen kam maar een borstel.
Kam je haar daat 3 of 2 keer per dag mee.
en doe er geen was of wax in of zo of speciale producten.
Dat maakt je haar kapot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar als je s morgens opstaat dan kam je eerst je haar.
een dan steek je er krulspelden in.
laat ze er een halfuur in.
en haal ze er dan uit.
dan heeft je haar meer volume.
je moet deze tips echt eens proberen.
en zie het resultaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook ik heb heel dun en fijn haar, reden, waarom ik een kort koppie heb.
Ik was erg enthousiast over dat Beach-Effect van Andrelon, van de reklame van een vrouw die door haar hond over het strand gesleurd werd, maar helaas is dit al weer uit de handel genomen.

Sindsdien gebruik ik Volume Sensation van Nivea, een blauw bolletje.(er staat met kleine lettertjes op : volume blowdry styler). Het nadeel ten aanzien van Beach Effect is, dat je je haar niet aan de lucht kunt laten drogen en even bijföhnen/krultang-föhnen als het droog is, maar dat je het moet bijföhnen als het nog licht-vochtig is.(=meer werk...)
Maar het houdt goed tot de volgende wasbeurt, al spuit ik er wel een beetje lak in, met m'n kop ondersteboven, zodat het de hele dag een beetje zo zit, als ik het graag heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik creëer zelf wat meer volume in me haar door me haar op de kop te föhnen, en er vervolgens haarlak in te spuiten van nivea. Ook kan het misschien helpen om 's nachts met een staart te gaan slapen bovenop je hoofd. Je lijkt dan wel een beetje op een eenhoorn maar je krijgt er wel meer volume door! Succes:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding