Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je hele kleine borsten hebt, welke bh's kun je dan kopen die ook nog leuk zijn?

Echt heel klein, maat aa. Ik durf niet eens naar de winkel omdat niets past. Ik draag meestal geen bh maar wil er ook wel eens leuk uitzien in lingerie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (9)

Google maar eens op Milla Jovovich.
En hemdje ipv BH's. Ook leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je voor Milla!
Kijk eens bij een goede lingerie winkel. de livera bv.
daar heb je best veel keus. en de medewerksters zijn daat heel veel gewend, dus je kan ze om advies vragen.
je hoeft je niet te schamen, maar als ze je kunnen helpen kom je tenminste met echt wat leuks thuis.
je kan er ook zelf rondkijken. maar vaak kunnen ze je hele goeie tips geven
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Kijk eens bij Hunkemuller, daar heb je met gel gevulde BH's. Staat leuker onder kleding dan niet gevulde bh's.
Ook de H&M heeft kleine maten en daar kun je lekker anoniem passen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of je zelf ook klein en slank bent, maar als dat zo is: bij de Zeeman hebben ze leuke setjes 'my first bra' (sorry ik kan er ook niks aan doen) in maatje aa, die er niet té tuttig uit zien en helemaal niet duur zijn.

En inderdaad: bij de lingeriezaak kijken de verkoopsters echt nergens van op. Probeer je over je schaamte heen te zetten, jouw lijf is helemaal goed zoals het is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het eng vindt om een lingeriewinkel binnen te stappen zou je op internet een goeie maattabel op kunnen zoeken. Dan meet je jezelf op om een indicatie van de juiste maat te hebben. Vervolgens ga je naar bv. Zeeman, Hema of V&D daar hebben ze leuke betaalbare bh's in kleinere maten. Je koopt er bv. 2 en neemt ze mee naar huis. Thuis ga je ze rustig passen, desnoods met de deur op slot. Zit er 1 bij die goed zit en mooi is, heb je mazzel. Zoniet breng je hem terug. In de genoemde winkels krijg je gewoon je geld terug, en heb je weken de tijd om je spullen terug te brengen.
Op internet zijn ook tips te vinden waar je op moet letten bij het kopen van een bh.
Als je het eng vindt om het alleen te kopen zou ik een vriendin meenemen. Succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier eens tussen (allemaal gevulde bh's), misschien zit er iets leuks bij voor je.

http://www.bonprixsecure.com/nl/search.htm?id=1264939658744934616-0-4ccd5542&qu=Gevulde&pwkorbid=1264939658744934616&landmark=search&pAnbieter=27
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen. Als je ze (nog) niet nodig heb,kun je toch ook leuke hemdjes inplaats van BH's kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
H&M is het antwoordt! H&M heeft leuke bh's, hun maten zijn al kleiner EN in 80% van de kleine maten zit vulling :)
Je kan ook altijd de bandjes wat strakker doen, helpt ook een stuk. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad een probleem als je een kleine cupmaat hebt en een bh zoekt. Er is in Nederland (haast) niets te krijgen en dus neem je maar genoegen met wat je kunt vinden, met als gevolg dat je denkt dat je zelf niet goed bent en de bh eigenlijk niets doet voor je figuur.
IK HEB EEN TIP VOOR ALLE DAMES MET DIT PROBLEEM: ga kijken op de Engelse webwinkel www.daintylady.co.uk.
Je weet niet hoe je het hebt, niet alleen vind je hier volop kleine maten, maar je hebt ook nog keuze! En ik weet nu uit eigen ervaring dat een goede bh echt verschil maakt. Kijk wel even bij de maattabellen en meet je evt. op voor de juiste Engelse maat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: