Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen over Winkelen. Specifieke vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode, online winkelen en winkels vind je in één van de subcategorieën.

Nieuwste vragen

Waar kan ik mooie/sierlijk/modieuze polsbraces kopen?

Hoi allemaal,

Mijn vraag heeft een klein achtergrondverhaal.

Mijn vriendin heeft een lichte “aandoening” aan haar gewrichten waardoor ze polsbraces moet dragen. Op het moment heeft zij meerdere doorsnee polsbraces die ze eigenlijk niet mooi vindt staan bij haar outfits.

Nu heb ik al een aardige tijd zitten zoeken voor wat mooiere of eigenlijk sierlijke braces maar helaas geen succes geboekt.

Vandaar nu mijn vraag:” weet iemand een adres, website of persoon welke mij kan helpen met mijn zoektocht”?

In ieder geval wil degene die dit leest en eventueel helpt bedanken voor de tijd.

Met vriendelijke groet,
Bram

Kan je vervoer en reiskosten verhalen bij de verkoper als het product defect is?

Mijn is vraag is of het mogelijk is om de vervoerkosten of reiskosten die je gemaakt hebt te verhalen bij de verkoper omdat je terug moet omdat het product defect is? Ik lees hier niets van terug op internet.
Blijkbaar is het heel normaal dat dit zo gaat. Helemaal niemand hoor je hierover.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling bij Bol.com niet geleverd krijg?

Ik bestelde op 30 december 2022 een artikel bij bol.com voor € 699. De levering was voorzien op 3 januari. Na heel wat heen en weer te mailen chatten met een chatbot en live, vandaag een antwoord gekregen: we kunnen hem niet leveren, we geven je geld terug. Ondertussen is het artikel echter € 60 duurder bij bol.com. Ik beantwoord de mail en laat weten dat wij het artikel alsnog wensen opgestuurd te krijgen aan dezelfde originele prijs van 699. Vrij kort nadien krijg ik telefoon van een medewerker van bol. Volgens hem is dit niet mogelijk, ook al werd me dit de dag voordien via chat beloofd. Hij beweert dat ik geen klant ben bij bol.com, maar wel bij de leverancier. Dit begrijp ik echt niet! We kochten toch bij bol.com? Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden

Kan ik mijn geld terugeisen bij een product dat niet deugt?

Ongeveer een jaar geleden heb ik oordopjes gekocht. Deze zijn kapot gegaan, wat niet aan mij lag. Ik heb ze opgestuurd en kreeg nieuwe. Wederom zijn die kapot gegaan. Opnieuw vervanging gekregen.

Nu is weer het product kapot. Allemaal nog binnen garantietermijn. Nu vind ik dat dit product dus niet deugt. Nu willen ze weer een nieuw setje oordopjes sturen, maar ik vind dat het hele product ondeugdelijk is. Mag ik mijn geld terugeisen? Aangezien ik nu al weet dat hij toch weer voor de 4e keer kapot gaat. Wat is hier de wet over? Heb ik recht op geld? Of kunnen ze gewoon voor een 4e keer een nieuw setje oordopjes sturen? Dit product klopt niet. Wat kan ik het beste doen?
Aanpassing: Ik probeer hem in de categorie "winkelen>garantie, retourneren en voorwaarden" te doen maar door een glitch komt hij steeds onder electronica.

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing