hoe bereken je poker kansen?
Hand 1: Hand 2: Hand 3: Tafel:
3♥ 8♠ 9♥ 2♥ 4♥ 2♣ 2♦ 7♦ K♦
dit is de hand die op tafel licht en de situatie wordt bekeken vanuit de positie van een "alwetende speler". hoe berken ik de kans van wist voor iedere partij zodat het totaal op 100% uitkomt.
laat aub wiskundige berekeningen zien, dat is namelijk wat ik echt nodig heb om het te begrijpen.
zo'n poker odds caculator website helpt mij niet.
Bedankt voor alle hulp!
Vervolgens zal je moeten weten welke kaarten al uit het deck zijn met zekerheid, dit zijn de kaarten welke al op tafel liggen. Voorbeeld, jij hebt 1 aas, een tegenspeler die normaal rustig speelt raised alles. De kans dat hij goede kaarten heeft, en dus een aas is een goede mogelijkheid, dan weet je dat je kans klein is dat er nog 1 of 2 azen op tafel komen. Daarnaast zijn er nog methodes om uit te rekenen wat de handen zijn met de meeste win kans. CONCLUSIE:
Ik weet niet hoe je het beste kan berekenen aangezien ik amateur pokeraar ben. Maar een win kans van 100% is een ILLUSIE.
Koop een poker tactics boek, en lees het goed door.. het belangrijkste in poker?? Geduld en ervaring!
Speler 1: Jh. Th
Speler 2: Ac, Ad Speler 1 heeft een winkans van 100%, vaststaand feit. Door die uitspraak laat je zien dat je niet helemaal snapt wat er met winkans bedoelt wordt. Winkans in poker wordt altijd berekent over een hand, niet over een tournooi of carriere ofzo. Daar kan je idd namelijk niks over zeggen.
Ik weet niet welke autoriteit het begrip "winkans" een eenduidige definitie heeft gegeven, maar de vraag moet dus inderdaad gaan over de statistische kans; niet de 'werkelijke' kans.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.