Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn kaart op zaterdag heb verzonden wanneer komt hij aan?

Ik heb vandaag (zaterdag) mijn kaart op de bus gedaan en zou graag willen weten wanneer hij aankomt bij de geadresseerde

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Je kaart zal Maandag bezorgt worden.

Toegevoegd na 39 minuten:
Al denk ik dat het door de kerst inderdaad dinsdag word. Of misschien wel later.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal komt de post ( brief) na enkele dagen aan. Maar u begrijpt natuurlijk wel dat het erg uitmaakt naar welk adres de brief is gestuurd. Heb je het binnen Nederland vestuurd dan komt het binnen enkele dagen aan, maar als het naar het buitenland gestuurd is komt het waarschijnlijk iets later aan. niet erg veel later maar later dan binnen Nederland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de meeste plaatsen worden de brievenbussen zaterdags niet gelicht , zondags na 5 uur en dan zal in de meeste gevallen de post in Nederland op maandag bezorgt worden
Maar ook daar zit verschil in, er zijn plaatsen waar de post maar 3 x per week bezorgt, dus dat is dan in de meeste gevallen , dinsdag, donderdag en zaterdag bezorging , vanwege de bezuinigingen is dit opgesteld .
Dus ja, het is niet meer als voor een paar jaar terug , vandaag gepost, morgen bezorgt , helaas , het kan ook een dag langer duren.
Uitgezonderd natuurlijk rouwpost
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing