Hoe kun je te weten komen hoeveel Watt een stopcontact aankan indien je niet bij de bron kan?
In onze fietsruimte hebben wij een stopcontact. Ik wil graag weten hoeveel Watt dit aankan. Hoe kan ik dat te weten komen, indien ik niet bij de stoppenkast kan en het ook liever niet wil vragen aan de woningmaatschappij?
De vragensteller kan (wil) niet bij de stoppenkast komen. Dan is jouw methode niet echt handig lijkt me.
Weet ik, daarom vroeg ik ook werkbaar te maken is.
Maar feit blijft dat diegene niet bij de stoppenkast kan. Dus als je er achter bent, hoe vervang / reset de je stop :D
Als vragen steller iets anders bedoelt, dan moet hij dat maar zeggen. Daarnaast: waarom durft hij het niet te vragen aan de Woningvereniging en waarom kan hij niet in de stoppenkast? Het eerste is een volkomen legitieme vraag en het tweede is buitengewoon vreemd: wat moet je als er per ongeluk een automaat uitslaat? Wachten tot er iemand van de woningbouw komt met een sleutel etc.?
Ik kan me inderdaad voorstellen dat de woningbouwvereniging 'nee' gaat zeggen. Immers, een keramiekoven is een flinke stroomvreter en dat stopcontact in de fietsenkelder zal vast niet via jouw elektriciteitsmeter aangesloten zijn. Maar dat doet aan de legitimiteit van je vraag op dit forum niets af.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.