Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is bij een luchtgekoelde deutz motor de kop en bus niet 1 geheel?

Je zou dan nooit last hebben van een lekke kop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Klopt, geen last van lekke koppakking, maar stel dat de klepzitting gescheurd is dan zou je de gehele motor moeten vervangen. Zo ook de schroefdraad van een bougie, of een beschadigd verstuivergat.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Lowlander, probeer eens gereedschap te bedenken en te maken om dat geheel aan één stuk te construeren. Lukt je niet, of wordt minstens heel ingewikkeld.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image