Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (8)

Je moet gewoon jezelf blijven. Dat is het aller stoerst. Veel stoerder dan een rol spelen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Iemand die doet alsof die stoer is, komt knullig over. Je moet jezelf blijven dat is veel stoerder!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kun je leren om assertief te worden. Dit is iets anders dan stoer maar wel gericht om een passend antwoord te geven. Je bent dan niet stoer maar wel 'gebekt'genoeg om je niet door een ander onder te laten sneeuwen. Misschien is een cursus communicatie iets voor je waarin je leert luisteren op de boodschap- en betrekkingsniveau en hierin te switchen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Stoer zijn" is zelfvertrouwen hebben. Dit krijg je naar mijn mening door te zeggen wat je denkt en doen wat je zegt. Probeer nieuwe dingen uit die je niet zo goed durft. Laat wat vaker jouw mening horen. Dan ben je al stoer en toch jezelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan wat je met 'stoer' bedoelt.
Vaak zie ik van die jochies op straat die stoer doen, wat ik dan als stoerdoenerij ervaar - een grote bek hebben en zo'n lichaamshouding alsof ze Dirty Harry zijn, en ze hebben zelf niet door dat ze zich zo verraden: die grote bek zetten ze alleen maar op in de hoop dat anderen niet merken dat ze net zulke onzekere mensen zijn als alle anderen.
Iemand die zelfvertrouwen heeft hoeft niet te doen alsof.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stoer ben je of dat ben je niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stoer zijn is een uitstraling Kan je sowieso krijgen als je meer zelfvertrouwen krijgt en assertief wordt .
Maar als je bedoelt stoer zoals stoere bikers, zware criminelen dat komt door je omgeving...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stoer zijn is naar mijn mening, zoals vele andere voor mij zeiden, jezelf zijn. mensen hebben het zo door wanneer iemand "faked" je word echt niet stoer door je kont bove je broek uit te laten hangen en een mocrovestje(heb ik toevallig op mijn profielfoto maar goed, ik kan die qualiteit gewoon erg waarderen)

zeker de jeugd(waar jij denk ik onder valt) is erg hard voor andere mensen. als je stoer probeert te zijn en mensen hebben dat door dan word je uitgekotst. wees jezelf kom voor je mening uit. wat wel vaak handig is, is leren hoe je dingen moet zeggen en wanneer. vaak ben je ook "stoer" als je veel vrienden heb. dus werk aan je sociale contacten. en die maak je vaak gemakkelijk door gewoon jezelf te blijven en je ding te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image