Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

De indruk wordt gewekt, dat ze dat doen om de indruk te wekken van:Kijk mij eens veel weten.

Toegevoegd na 7 minuten:
En da's indrukwekkend!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Er zijn hier vast mensen, die een ingewikkelde vraag bedenken, om die hier te stellen. Niks mis mee natuurlijk; houdt ons allemaal lekker bezig.

En verder zijn er natuurlijk genoeg mensen, die echt met de vraag in hun hoofd rondlopen en uiteindelijk de vraag hier maar stellen; ook prima.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Dat zou best eens kunnen. Maar uiteindelijk zullen wij dat nooit echt weten........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geregeld ook dat gevoel als ik hier zit (bij) te lezen. Daarnaast heb ik ook het gevoel dat er tig keer diezelfde vragen in iets andere bewoordingen wordt gesteld. En ik heb ook het gevoel dat er van die onzinnige vragen worden gesteld (waar komt dit woord vandaan enz) Dit is nu eenmaal een vragenbaaksite en ik denk dat we het er mee moeten doen in de vorm zoals het is. Want naast een aantal 'vreemde'vragen zitten er ook hele zinnige tussen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind juist heel veel vragen nogal onbenullig.
Vooral vragen waar het antwoord binnen 2 seconden gegoogled kan worden.
Dat kan iedereen zelf ook..
Echt ingewikkelde vragen , zijn vragen waar niet 1 2 3 een antwoord op te geven valt. Dilemma's die een beroep doen op visie, besef van waarden en normen , zicht op sociale / maatschappelijke verhoudingen en verbanden, historisch besef en inzicht in politieke ontwikkelingen.
Daar bestaan geen standaard antwoorden voor. Geen empirisch bewezen uitkomsten.
Ik denk dat die vragers (meestal) echt benieuwd zijn naar oplossingen voor hun dilemma's en lastige vraagstukken.
Ze zitten vaak echt midden in een lastige situatie waar zomaar geen antwoord op tevoorschijn getoverd kan worden.
Voor de beantwoorders een uitdaging en ook een appèl op hun bereidheid met de ander mee te denken. De onderlinge afstand helpt om tot een objectief antwoord te komen. Wie enige levenservaring en wijsheid ter beschikking heeft, kan zo zonder complicaties of verplichtingen iets voor de medemens betekenen.
Wat een vraag wel eens extra ingewikkeld maakt , is de vage formulering . Die maakt vaak dat er langs elkaar heen pepraat wordt, door misverstanden.
Maar dat is ingewikkeldheid van een andere orde.
Ik denk, of laat ik zeggen, ga ervan uit dat men op de meeste van dit soort vragen echt antwoord wil. de feitjesvragen zijn dikwijls (naar mijn mening) overbodig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat sommige mensen echt expres ingewikkelde vragen gaan stellen, maar ik denk ook dat veel mensen het echt willen weten. eigenlijk is dan de beste manier het gewoon even google maar ja dit is ook leuk, want nu krijg je allemaal verschillende antwoorden en reacties, maar uiteindelijk is het allemaal hetzelfde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding