Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer is een iemand de ideale sekspartner voor een vrouw?

wat mag wel en wat mag niet, wat zijn de minimale eisen?
is het overmatig gebruik van de tong wel of niet gewaardeerd?wat kunnen mannen doen om een vrouw naar haar hoogtepunt te laten stijgen?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik begrijp uit je vraag en reacties dat je 'tips en trucs' wilt horen ;) Een man kan heel veel doen om een vrouw naar haar hoogtepunt te krijgen, zelfs met het minimale en ook zelfs zonder voorspel. Een enkele blik ban mijn vriend kan voor mij al voldoende zijn om me direct in de juiste stemming te brengen.

Maar zoals eerder gezegd, zoveel vrouwen zoveel wensen. Dus ik kan je wel in precisie vertellen wat voor mij werkt maar dat is nog steeds geen antwoord op je vraag denk ik ^^

En op de vraag; wat mag wel en wat mag niet kan ik je zeggen dat alles mag, zolang het maar als zeer prettig wordt ervaren.

Zet je voelsprieten uit en use your imagination zou ik zeggen ;)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Als hij haar gelukkig maakt...

meer hoeft niet...

Toegevoegd op 27-04-2009 23:09:48
en kun je dat niet aan je vrouw vragen, wat ze het liefste wil?
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deze technieken zijn niet aan te leren via een vragensite.
Uit je vraag blijkt dat je denkt dat zoiets bij alle vrouwen hetzelfde is. Je hebt nog een hoop te leren, neem eens wat praktijklessen.
16 jaar geleden
veel voorspel, massages, liefde en de afwas
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Sorry Eltigre, maar dat verschilt per vrouw. Je zult het dus moeten vragen aan de dame in kwestie.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Als hij of zij voldoet aan de eisen van de vrouw in kwestie.
Dit verschilt per persoon. ( zeg ik als man )
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Vraag het haar voordat je dalijk dingen doet waar ze niet op zit te wachten.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
de tong is een mooi bijkomstigheid.
als valt dat in het niets bij het echte werk. ;)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Als hij op batterijen loopt.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Op je laatste vraag: Probeer alles wat je maar bedenken kunt en laat je vrouw/vriendin per keer een punt van 0 tot 10 geven. Dan merk je het vanzelf wel. ^^,
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Waar wordt jezelf gelukkig van? Dat is veel belangrijker dunkt mij. Ik denk dus dat je de vraag moet omdraaien: "wanneer is iemand de ideale sekspartner voor jou?"

Een beetje rekenschap met je partner houden is natuurlijk heel mooi. En bereid zijn om nieuwe dingen te leren/proberen ook. Maar als jij uiteindelijk niet aan je behoeften komt omdat jij je teveel wilt aanpassen aan je partner, zal dat jou uiteindelijk niet gelukkiger maken ben ik bang.

Daarnaast ben ik het met vele anderen eens, dat iedere vrouw, net als iedere man, een individu is. De behoeften verschilt dus per persoon. Wat de een lekker vindt, zal de ander misschien helemaal niet plezierig vinden.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
The sky is the limit! Maar bij iedere vrouw is het verschillend, expirimenteren en ervoor open staan werkt het beste en je moet direct aangeven wat je lekker vind bij elkaar.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Eigenlijk is het heel simpel. Ga niet zomaar je gang met een vast patroon van handelingen waarvan je denkt dat het altijd succes heeft, maar probeer langzaam uit en let op haar reacties.

Praten over seks helpt ook enorm, als je het op de juiste manier doet. Dus niet achteraf een verhoor waarin je roept "kwam je klaar? Toen ik dit deed? Hoe vaak? En toen je je rug zo kromde toen ik dat deed, was dat dan geen hoogtepunt?" Afknapper! Praat er dus rustig over, no pressure. En vergeet niet te vertellen wat je aan háár waardeerde. Zij kan zich ook afvragen hoe ze presteert, wat haar partner lekker vindt. Vertel het haar, en de kans is groter dat ze je vertelt wat zij extra lekker vindt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als die vrouw tevreden is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt echt van de vrouw af. En ook bij dezelfde vrouw kan idit wel eens verschillen. Misschien is de beste tip misschien wel variatie.. Je kunt wel iets heel ''goeds'' kunnen en iets gevonden hebben wat de vrouw fijn vind, maar als je daar elke keer mee aan komt zetten is het ook gauw bekeken. De ene keer wil je bijv liever recht toe recht aan sex en de andere keer een gang bang en de andere keer romantisch en uitgebreid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing