Wat moet je doen als je persoonlijk begeleider je vertrouwen schaadt?
Mijn persoonlijk begeleider die ik al 4 jaar ken,waar ik veel van mijn problemen mee deel en die mij het gevoel gaf echt begrip en respect voor mijn diagnose(schizofrenie)te hebben heeft niet netjes behandeld(netjes gezegd..)
Het is namelijk zo dat mijn vriendin waar ik nu 5 maand mee samenwoon iemand nodig had om haar op weg te helpen in een hele nieuwe leefsituatie.Toen heeft mijn begeleider aangeboden haar een paar dagen per week stage te laten lopen zodat ze even wat afleiding heeft en wat onder de mensen komt.
Nu heeft zij hem ook in vertrouwen genomen,over zaken in het verleden,maar ook over mij,over dat het best moeilijk is samen te wonen met een schizofreen,ze wilde haar hart luchten.Maar nu heeft die begeleider haar in het kort gezegd dat hij eigenlijk er ook wel genoeg van heeft mij te begeleiden en dat zij mij ook maar het beste kon laten opnemen,want dan had zij ook nog mijn huisje!en meer van die dingen!
Mijn vriendin heeft hier drie dagen mee rondgelopen omdat hij haar op het hart had gedrukt om toch vooral hier niet met anderen over te spreken,evenals enkele verzekeringstechnische dingen m.b.t. het stagelopen
Ze heeft het me vanmiddag allemaal verteld omdat ik voelde dat er iets was.
Wat moet ik nu doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.